بررسی کاربرد روشهای آموزشی مقابله با اضطراب امتحان و تأثیر اضطراب امتحان برعملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور قوچان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی کاربرد روشهای آموزشی مقابله با اضطراب امتحان و تأثیر اضطراب امتحان برعملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور قوچان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی کاربرد روشهای آموزشی مقابله با اضطراب امتحان و تأثیر اضطراب امتحان برعملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور قوچان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی کاربرد روشهای آموزشی مقابله با اضطراب امتحان و تأثیر اضطراب امتحان برعملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور قوچان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی کاربرد روشهای آموزشی مقابله با اضطراب امتحان و تأثیر اضطراب امتحان برعملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور قوچان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

این پژوهش به بررسی کاربرددرروشهای آموزشی مقابله با اضطراب امتحان و تاثیراضطراب امتحان برعملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نورقوچان درسال تحصیلی ۹۳-۹۴ پرداخته است جامعه اماری پژوهشی حاضر کلیه دانشجویان دانشگاه های شهرستان قوچان این جامعه شامل چنددانشگاه درنقاط مختلف شهر است برای انتخاب گروه نمونه ازمیان چنددانشگاه موجود دردانشگاه بطور تصادفی مشخص شود ازهردانشگاه یک کلاس به غیرازچندکلاس درشماره ۳ جامعه اماری تحقیق بود انتخاب شد ۵۰نفرازدانشجویان ۲۵نفردخترو۲۵نفرپسر به روش نمونه گیری خوشه ای به عنوان نمونه انتخاب گردید و پرسشنامه ها دراختیارآنها قرارگرفت ابزار مورداستفاده دراین پژوهش پرسشنامه ها اضطراب می باشد برای تحلیل و نتایج بررسی ازامارتوصیفی میانگین وواریانس و درامار استنباطی ازطریق ازمون T درگروه های مستقل و همبسته استفاده شد نتایج نشان داد که بین اضطراب و راه های کاهش اضطراب رابطه مثبتی وجود دارد درفرضیه اول بین نمرات گروهی که اضطراب به آنها وارد شده است و گروهی که اضطراب وارد نشده درپیش ازمون هردوگروه بدون عوامل اضطراب را تفاوت معنی داری وجود ندارد که تایید شد درفرضیه دوم بین نمرات گروهی که اضطراب امتحان برآنها وارد شده و گروهی که اضطراب امتحان وارد نشده تفاوت معنی داری وجود دارد که تایید شد درفرضیه سوم گروهی که اضطراب امتحان برآ«ها وارد شده درپیش ازمون درمعرض عوامل اضطراب زاقرارنگرفته ولی درپس ازمون درمعرض محرک های اضطراب زا قرارگرفته است که درنتیجه تفاوت نمرات درپیش ازمون و پس ازمون معنی دار شد که تایید شد درفرضیه چهارم نمرات گروهی که اضطراب برآنها وارد نشده و درمرحله پیش ازمون و پس ازمون بدون تفاوت نشان داده شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.