معرفی تقاطع غیر همسطح دبیلیو و مقایسه آن با سایر تقاطع های غیر همسطح متعارف با شبیه سازCORSIM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 معرفی تقاطع غیر همسطح دبیلیو و مقایسه آن با سایر تقاطع های غیر همسطح متعارف با شبیه سازCORSIM دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد معرفی تقاطع غیر همسطح دبیلیو و مقایسه آن با سایر تقاطع های غیر همسطح متعارف با شبیه سازCORSIM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی معرفی تقاطع غیر همسطح دبیلیو و مقایسه آن با سایر تقاطع های غیر همسطح متعارف با شبیه سازCORSIM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن معرفی تقاطع غیر همسطح دبیلیو و مقایسه آن با سایر تقاطع های غیر همسطح متعارف با شبیه سازCORSIM :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در بسیاری از تقاطع غیر همسطح های شهری با افزایش حجم ترافیک و ضریب رشد مناطق شهری مشکل تراکم افزایش می یابد.طراحی تقاطع غیر همسطح جدید ایجاد شده در این تحقیق به نام تقاطع غیر همسطح دبیلیو (WI)، به دنبال کاهش ازدحام و تراکم در یک هزینه معقول است. طراحی بزرگراه به بزرگراه به نظر به منظور کاهش اثرات وسایل نقلیه به بزرگراه به عنوان دیگر وسایل نقلیه همگرا و واگرا از بزرگراه است .هدف این مقاله ارائه مقایسه دو طرح مختلف تقاطع غیر همسطح دبیلیو با بیشتر تقاطع غیر همسطح های متعارف و رایج بزرگراه به بزرگراه که مورد استفاده قرار می گیرد می باشد .به طور خاص تقاطع غیر همسطح شبدری کامل (FCI) و تقاطع غیر همسطح ۴ سطح (FLI) .طراحی تقاطع غیر همسطح دبیلیو حریم راه (ROW) کمتری نسبت به دیگر تقاطع غیر همسطح های بزرگراه به بزرگراه می دارد،ولی منطقه تداخلی آن بیشتر می باشد .هر دو طراحی تقاطع غیر همسطح دبیلیو از ۴ پل برای عبور ترافیک استفاده می کنند و شامل ۲ پل برای عبور بزرگراه ها می باشد . این ارائه به دنبال مقایسه کل زمان سفر از طریق طرح های مختلف استفاده شده در شبیه ساز میکروسکوپی ترافیکی و کیفیت اثرات در بزرگراه ها است . طراحی دو تقاطع غیر همسطح دبیلیو نشان داد که زمان کل پایین تر در شبکه و سرعت متوسط بالاتر از دو تقاطع غیر همسطح های معمولی دیگر است . از آنجا که تقاطع غیر همسطح دبیلیو عملکرد بهتر از دو تقاطع غیر همسطح های دیگر با توجه به زمان کل و سرعت متوسط دارد این تقاطع غیر همسطح نیاز به مطالعه بیشتری دارد برای مقایسه هزینه های ساخت و تعمیر ونگهداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.