بررسی تطبیقی و اولویت بندی معیارهای استراتژی یادسازی شهری به عنوان ابزار موثر در گردشگری پایدار شهر زنجان، پایتخت شور حسینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تطبیقی و اولویت بندی معیارهای استراتژی یادسازی شهری به عنوان ابزار موثر در گردشگری پایدار شهر زنجان، پایتخت شور حسینی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تطبیقی و اولویت بندی معیارهای استراتژی یادسازی شهری به عنوان ابزار موثر در گردشگری پایدار شهر زنجان، پایتخت شور حسینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تطبیقی و اولویت بندی معیارهای استراتژی یادسازی شهری به عنوان ابزار موثر در گردشگری پایدار شهر زنجان، پایتخت شور حسینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تطبیقی و اولویت بندی معیارهای استراتژی یادسازی شهری به عنوان ابزار موثر در گردشگری پایدار شهر زنجان، پایتخت شور حسینی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پایداری تصویر ذهنی در شهرها یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در راستای گردشگری شهرها تلقی می شود. امروزه بسیاری از شهرها سعی دارند با تبیین یک برند شهری درست و حساب شده با استفاده از عناصر شهری و عمدتاً غیر کالبدی، مانند فرهنگ، محیطزیست و جنبه های اجتماعی، سبب ارتقای گردشگری شده و از قبل آن ارز آوری و سرمایه گذاری در محیط شهری، رفاه عمومی را در شهرها منجر شود. این امر توسط تبیین استراتژی برند شهری تسهیل بخشیده خواهد شد. فراخوانی ذهنی وتصویری که برند نام دارد ممکن است اثری خوشایند یا ناخوشایند بر روی مخاطب داشته باشد. در واقع برند یک مکانDNA آن محسوب میشود؛ یعنی آنچه یک شهر از آن ساخته شده است، آنچه نسل به نسل انتقال یافته و آنچه آن شهر را منحصر به فرد و متمایز از مکانهای دیگر کرده است.برندینگ شهری، به عنوان ابزاری قدرتمند در دست دولتمردان آن به منظور جذب بازدیدکنندگان و سرمایهگذاران است که نتیجه آن رشد و رونق اقتصادی خواهد بود. استراتژی برند سازی شهری را می توان عامل پایداری و عدم شکست برند شهری دانست. نوشتار حاضر بااستفاده از روش سنجش تطبیقی روی میزان تطابق مفاهیم استراتژی برند سازی شهری در زنجان، پایتخت شور حسینی – به عنوان نمونهموردی – تمرکز دارد و در ادامه سعی بر اولویت بندی عوامل برند سازی شهری در شهر مذکور است تا از طریق آن بتوان زیر معیار های برند سازی شهر را تقویت کرده و در نتیجه گردشگری را رونق بخشید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.