بررسی نقش الگوی طراحی آموزشی ام.ام.اس در مقایسه با آموزش سنتی بر میزان یادگیری دانش آموزان شهرستان بابل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش الگوی طراحی آموزشی ام.ام.اس در مقایسه با آموزش سنتی بر میزان یادگیری دانش آموزان شهرستان بابل دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش الگوی طراحی آموزشی ام.ام.اس در مقایسه با آموزش سنتی بر میزان یادگیری دانش آموزان شهرستان بابل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش الگوی طراحی آموزشی ام.ام.اس در مقایسه با آموزش سنتی بر میزان یادگیری دانش آموزان شهرستان بابل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش الگوی طراحی آموزشی ام.ام.اس در مقایسه با آموزش سنتی بر میزان یادگیری دانش آموزان شهرستان بابل :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی ام.ام.اس بر میزان یادگیری در درس زبان انگلیسی دانشآموزان دختر متوسطه اول شهرستان بابل انجام شده است. روش: این تحقیق از نوع آزمایشی پیمایشی و با رویکرد کاربردی میباشد. جامعه – آماری تحقیق حاضر را کلیه دانشآموزان دختر مدارس متوسطه اول شهرستان بابل که در سال تحصیلی ۹۳ ۹۲ مشغول به تحصیل – بودند و درس زبان انگلیسی را در برنامه تعلیماتی خود داشتند تشکیل داده اند که از روش نمونه گیری تصادفی خوشهای چند مرحلهای استفاده میشود. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه محقق ساخته درس زبان انگلیسی که به صورت پیش آزمون و پس آزمون صورت میگیرد. پایایی پرسشنامه مورد نظر با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ ۰/۸۴۴ تعیین شده است. بعد از جمع آوری اطلاعات از نمونه موردنظر به وسیله برگههای آزمون، اطلاعات کدگذاری، و با استفاده از نرم افزار spss داده ها را در دو سطح توصیفی و استنباطی تجزیه و تحلیل نمودیم برای تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های پژوهش از روش های آمار استنباطی نظیر آزمون نظیر t جفتی استفاده میشود. یافته: نتایج این تحقیق نشان دهنده این میباشد که الگوی طراحی آموزشی ام.ام.اس در مقایسه با آموزش سنتی بر عملکرد تحصیلی در درس زبان انگلیسی دانشآموزان دختر مدارس متوسطه اول مؤثر است. نتیجهگیری: الگوی طراحی آموزشی ام.ام.اس در مقایسه با آموزش سنتی بر سرعت یادگیری، دقت در یادگیری و عمق در یادگیری در درس زبان انگلیسی دانشآموزان دختر مدارس متوسطه اول مؤثر است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.