بررسی تاثیر مدرسه نامرئی در خزانه رفتاری تکالیف رشدی دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدرسه نامرئی در خزانه رفتاری تکالیف رشدی دانش آموزان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدرسه نامرئی در خزانه رفتاری تکالیف رشدی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدرسه نامرئی در خزانه رفتاری تکالیف رشدی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدرسه نامرئی در خزانه رفتاری تکالیف رشدی دانش آموزان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

مدرسه یکی از نهادهایی است که از آن به عناوینی همچون خانه دوم ،کارخانه انسان سازی ومرکز تعلیم وتربیتو….یادمی کنند. مدرسه در انتقال ومیراث فرهنگی تاثیر بسزایی دارد.در مدارس رسمی یکسری روابط وفعالیت هایی بصورت رسمی برقرار است .وبرنامه های درسی توسط برنامه ریزان تألیف می شود ومدرسه ومعلمان وظیفه انتقال آن به دانش آموزان به عهده دارند. اما در درون مدارس رسمی ، مدرسه ای نهفته است که به آن مدرسه مغفول یا نامرئی گفته می شود دراین مدرسه ،تعلیم وتربیت جریان دارد اما دارای ویژگیهایی بارز وآشکاری نیستند که براحتی آنها را تشخیص داد.این مطالعه با هدف بررسی میزان تاثیرگذاری نقش مولفه هایمدرسه نامرئی در تقویت یا کاهش تکالیف رشدی انجام گرفته است، روش تحقیق بصورت کمی و کیفی انجام گرفت. در مرحله اول،سی نفر از دانش آموزان سه رشته پایه اول عمومی دوم کاردانش وسوم فنی وحرفه ای که در سه مقطع مختلف مشغول به تحصیلبوده اند ،انتخاب و بعد مولفه های نامرئی آنان مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته است. در جهت اطمینان از عدم اثربخشی متغیرهای مداخله گر نیز از گروه مقایسه استفاده شده است. نتایج نشان دهنده معنادار بودن رابطه ی،ساختار فیزیکی ،جو اجتماعی درون آموزشگاهی ،عملکر ورفتار دبیران ، فرهنگ ومذهب دانش آموزان ، میزان کاربرد علم تکنوگوژی ۱ در ابعاد تکالیف رشدیدر میان دانش آموزان بوده است.سپس با بهره گیری از مدل خبرگی و نقادی آیزنر و با استفاده از مشاهده و مصاحبه بسته ، نقش هریک از عواملبرنامه درسی پنهان در تقویت ابعادتکالیف رشدی مورد بررسی قرار گرفته است. عوامل محتوی، دانش آموز ،مدرس، روش تدریس، قوانین و مقررات ،جو اجتماعی، مذهب ، فرهنگ ووضعیت فیزیکی مدرسه از جمله عوامل برنامه درسی پنهانی هستند که نقش آنها در افزایش تکالیف رشدی دانش آموزان مورد کاوش و مطالعه قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.