بررسی اثربخشی روشهای فعال وسنتی یادگیری برافزایش انگیزش وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی دردرس ریاضی دراستان قم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی روشهای فعال وسنتی یادگیری برافزایش انگیزش وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی دردرس ریاضی دراستان قم دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی روشهای فعال وسنتی یادگیری برافزایش انگیزش وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی دردرس ریاضی دراستان قم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی روشهای فعال وسنتی یادگیری برافزایش انگیزش وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی دردرس ریاضی دراستان قم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی روشهای فعال وسنتی یادگیری برافزایش انگیزش وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی دردرس ریاضی دراستان قم :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی اثربخشی روشهای فعال و سنتی یادگیری بر افزایش انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی در درس ریاضی در استان قم، درسال تحصیلی ۱۰ ۱۹ انجام شد. روش پژوهش از نوع نیمه آزمایشی بود . جامعه آماری این تحقیق، کلیه دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی ناحیه ۰ استان قم به تعداد ۱۴۸۲۲ نفر بودند و نمونه گیری به صورت تصادفیخوشهای چند مرحلهای انجام شد. بنابراین حجم نمونه آماری پژوهش عبار بود از دانش آموزان دو کلاس پنجم ابتدایی که از هر کدام از کلاسها پس از موازن هسازی آزمودنیها یکی به شکلی ادگیری سنتی به تعداد ۰۹ نفر و دیگری به شیوه تدریس فعال یه تعداد۰۹ نفر، شامل ۴۴ نفر ازدانش آموزان در درس ریاضی مورد بررسی قرارگرفتند. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش مقیاس انگیزشتحصیلی گایو همکاران ۰۲۲۲ است در این پژوهش از زیر مقیاس انگیزش ریاضیا ت فاد هشدارهاست این مقیاس دارای ۹ زیر مقیاس است که عبارتند از انگیزش خواندن، نوشتن و ریاضیاست. آزمون پیشرفت تحصیلی ابزار مورد نظر دیگری بود کهه در این تحقیق استفاده شد. برای تعیین روایی محتوایی پرسشنامه از نظر متخصصان و اساتید استفاده شد . برای تحلیل دادهها از آزمون تحلیلکواریانس، برای انگیزش ریاضی و آزمونخی ۰ برای پیشرفت تحصیلی استفاده شده است. نتایج به دست آمهده نشان داد که روشهای فعال بر انگیزش و پیشرفت ریاضی دانش آموزان تأثیر مثبت دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.