تأثیر هوای ورودی غنی شده با اکسیژن بر مصرف سوخت، ذرات معلق و آلایندههای موتور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تأثیر هوای ورودی غنی شده با اکسیژن بر مصرف سوخت، ذرات معلق و آلایندههای موتور دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تأثیر هوای ورودی غنی شده با اکسیژن بر مصرف سوخت، ذرات معلق و آلایندههای موتور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر هوای ورودی غنی شده با اکسیژن بر مصرف سوخت، ذرات معلق و آلایندههای موتور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تأثیر هوای ورودی غنی شده با اکسیژن بر مصرف سوخت، ذرات معلق و آلایندههای موتور :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
بارشدروزافزون وسایل نقلیه میزان الاینده های جوی بیش ازپیش افزایش یافته است الودگی هوا به بروز بیماریهای قلبی و ریوی می انجامد بارانهای اسیدی وارونگی جوی و اثرگلخانه ای ازمهمترین اسیب های الودگی هوا برمحیط زیست است هدف ازاین پژوهش بررسی تاثیر هوای ورودی غنی ازاکسیژن ۲۰/۸و۲۱/۸و۲۲/۸و۲۳/۸و۲۴/۸ درصد دردوره های مختلف موتور ۱۰۰۰و۲۰۰۰ و۳۰۰۰ دوربردقیقه برالاینده ها ذرات معلق و مصرف سوخت درموتوربنزینی M13NIموتورپراید بود نتایج نشان داد که باافزودن ۵درصد اکسیژن به هوای ورودی رساندن هوای با ۲۰/۸درصد اکسیژن به هوای با ۲۴/۸ درصد اکسیژن میانگین الاینده یUHC کاهشی به میزان ۱۲۶/۷۵درصد از۶۱/۲۲ppm به ۲۷ppm وCO2 افزایشی به میزان ۵/۳۶درصد از۱۲/۴۵درصد به ۱۲ =۳/۱۲درصد CO کاهشی به میزان ۱۱/۲۵درصد از۰/۰۷۰درصد به ۰/۰۶۳درصد NOX افزایشی به میزان ۱۱۳/۲۷درصد ازppm307/33به ۶۵۵/۴۴ppm مصرف سوخت کاهشی به میزان ۱۷/۰۲ درصد ازml/s 0/41 به ۰/۳۵ml/s تعدادذرات معلق ریزکاهشی به میزان ۷۷/۳۷درصد از۲۹۲۸۸۸به ۱۶۵۱۲۹ و تعدادذرات معلق درشت کاهشی به میزان ۲۴۳/۲۵درصد از۲۸۸۶به ۸۴۱ داشت تاثیر اکسیژن بیشتر برکاهش CO و UHCو افزایش NOX و CO2 به دلیل احتراق کامل مخلوط و افزایش دماست که منجر به اکسیدشدن هرچه بیشتر UHC و تبدیل CO به cO2 می شود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.