نقش مدیریت بازاریابی سبز در توسعه پایدار و کسب مزیت رقابتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مدیریت بازاریابی سبز در توسعه پایدار و کسب مزیت رقابتی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مدیریت بازاریابی سبز در توسعه پایدار و کسب مزیت رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت بازاریابی سبز در توسعه پایدار و کسب مزیت رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مدیریت بازاریابی سبز در توسعه پایدار و کسب مزیت رقابتی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

پس از جنگ جهانی و با صنعتی شدن، جهان صنعتی با رشدی شتابان در مسیر پاسخگوی به نیازهای مصرف کنندگانتلاش نمود پاسخگوی سریع به بازار مصرف ، ایجاد تنوع محصول و خدمات ، ایجاد سیستم های تسهیل کننده ارتباط بامشتریان و هزاران دستاورد دیگر موجب گردیده بود تا سازمان ها خود را در مسیر صحیح تعالی و موفقیت تصور نمایند .اما تغییر عوامل محیطی چون تخریب محیط زیست ،آلودگی هوا، آلودگی های نفتی، آلودگی های رادیو اکتیو ، تخریبلایه اوزون و گرم شدن تدریجی زمین از جمله ارمغان های نامبارک این نگاه صنعتی بود که به تدریج موج عظیمی ازنگرانی ها ، تردید ها را موجب گردیده و رهبران صنعتی را با واقعیت تلخ تولید ، عرضه و مصرف به قیمت نابودی زمین،که مادر تولد و زایش و محیط زیست است، مواجه نمود ضرورت پرداختن به محیط زیست زمانی روشن تر می گردد کهدریابیم حرکت در مسیر توسعه پایدار و همه جانبه، بدون توجه به محیط زیست غیر ممکن است. در همین راستا سازمانها بقای خود را در مسئولیت پذیری درسه حوزه اقتصادی،اجتماعی و مزیت محیطی یافته اند . مدل مدیریت سبز یکرویکرد نوین مدیریتی است که برای کسب موفقیت پایدار و مزیت رقابتی از سوی سازمان ها در کلاس جهانی اتخاذ میگردد و این امکان را به سازمان ها می دهد تا با بهره گیری از رویکردی نوین، بنام اقتصادی و ارائه خدمات ، خود را بهطور پایدار حفظ نمایند . در این مقاله با بررسی اصول و مبانی مدل مدیریت سبز ،ارتباط آنها با مباحث توسعه ،تولید وخدمات نیز مورد بررسی قرار گرفته است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.