عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد مشتری (مطالعه موردی : مشتریان خرید اینترنتی شهر گرگان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد مشتری (مطالعه موردی : مشتریان خرید اینترنتی شهر گرگان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد مشتری (مطالعه موردی : مشتریان خرید اینترنتی شهر گرگان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد مشتری (مطالعه موردی : مشتریان خرید اینترنتی شهر گرگان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد مشتری (مطالعه موردی : مشتریان خرید اینترنتی شهر گرگان) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

دنیای مجازی هر روز شگفتی می آفریند و چهارچوب ها و ابزارها را تغییر می دهد و درهم می آمیزد یکی از این ابزارهاخرید online یا اینترنتی است که بتدریج رفتار مصرف کننده را نیز تغییر می دهد ؛ اطلاعات در شبکه اینترنت در سراسرجهان بدون هزینه در جریان است در مقاله پیش رو به بررسی عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید مجددمشتری می پردازیم پژوهش حاضر از حیث هدف، پژوهشی کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها، از نوع پیمایشیی -همبستگی است به جهت پاسخ مشتریان در خصوص عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی از ابزار پرسشنامه استاندارداستفاده گردید برای این منظور ۴۲۳ پرسشنامه برای مشیتریان تهیه شد در میان پرسشنامه های توزیع شده،پرسشنامه های مربوط به مشتریان توسط ۳۸۴ مشتری تکمیل شد (نرخ بازگشت ۰۹ %) روایی پرسشنامه ی مشتریان ، ازروایی محتوایی استفاده شد. بدین منظور، پرسشنامه به کار رفته در این پژوهش علاوه بر استاد راهنما در اختیار ۱۵ نفراز اساتید مدیریت بازرگانی قرار گرفت تا محتوای پرسشهای مندرج در آن را مورد بررسی قرار دهند پایایی آن با استفاده از روش آلفای کرونباخ ۰/۸۱۷ برآورد گردید برای بدست آوردن نتایج و روابط موجود از از نرم افزارهای Lisrel 8.5 و Spss 16 استفاده شد نتایج حاکی بر آن بود که بی مطلوبیت و لذت ارزش خرید با رضایت مشتری و قصد خرید مجدد رابطه معنادار وجود دارد در مجموع از بین ۱۷ فرضیه تحقیق در ۱۳ فرضیه رابطه معنادار وجود داشته و ۴ فرضیه رد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.