تبیین نقش و جایگاه تعلیم و تعلم از دیدگاه امام علی(ع)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین نقش و جایگاه تعلیم و تعلم از دیدگاه امام علی(ع) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین نقش و جایگاه تعلیم و تعلم از دیدگاه امام علی(ع)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین نقش و جایگاه تعلیم و تعلم از دیدگاه امام علی(ع)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین نقش و جایگاه تعلیم و تعلم از دیدگاه امام علی(ع) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

تعلیم و تعلم از دیرباز و طی ادوار مختلف از اهمیت خاصی برخوردار بوده است، تا جایی که در اسلام و به خصوص قرآننیز بر آن تاکید زیادی شده است. در این بین اهمیت آن از دید امامان معصوم نیز پنهان نمانده و از جایگاه ویژه ای دراندیشه آنها برخوردار است و این نشان دهنده وسعت مبحث و جایگاه علم و علم آموزی در اندیشه اسلامی است. اهمیتعلم آموزی از دیدگاه امام علی (ع) تا جایی است که ایشان حتی برای دستیابی به آن می فرمایند: حمکت اگر نزد منافقهم باشد آنرا یاد بگیرید. توجه به اهمیت و ضرورت علم و علم آموزی از دیدگاه امام علی باعث شده است تا اندیشمنداناسلامی نیز با دیدی وسیع، به این مسئله توجه خاص داشته باشند. هدف از تدوین این مقاله که به روش توصیفی -تحلیلی نگاشته شده، این است که با مرور اندیشه های تربیتی امام علی (ع)، نظر کردن بر ویژگی های نظام تربیتی ازدیدگاه ایشان و نگاهی نظری و کوتاه به عوامل موثر در تربیت و فضیلت علم از دید این امام معصوم به تبیین جایگاه تعلیمو تعلم از دیدگاه امام علی (ع) و نقش علم و علم آموزی در اندیشه اسلامی و بخصوص امام علی (ع) بپردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.