بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) برسازمان ها ، مدیران و مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) برسازمان ها ، مدیران و مشتریان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) برسازمان ها ، مدیران و مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) برسازمان ها ، مدیران و مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) برسازمان ها ، مدیران و مشتریان :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
مدیریت کیفیت جامع اقدامی است هوشمندانه، آرام و مستمر که تأثیر مهمی در تأمین اهداف سازمانهای آموزشی داشتهو در نهایت به رضایت افراد (مشتریان) افزایش کارایی و بالا بردن توان رقابتی ختم می شود. اما شکی نیست که ارتقایکیفیت از انتخاب یک فلسفه مدیریتی مناسب شروع میشود و انتخاب یک فلسفه مدیریتی موجب تحول اساسی درسازمان نمی شود مگر با اجرای صحیح و اصولی آن. فرآیند مدیریت کیفیت جامع (TQM) مستلزم مشارکت همهنقش های سازمان و همه افراد یک عملکرد است. پیچیدگی فرآیندهایی که در صنعت و خدمات انجام گرفته، ورای کنترلفرداست. تنها راه برای دست و پنجه نرم کردن با چنین فرآیندهایی از طریق استفاده از کار گروهی است.پژوهش حاضر با بررسی کلی مدیریت کیفیت جامع و موشکافی جزئیات آن، سعی در بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع(T.Q.M) برسازمان ها، مدیران و مشتریان با استفاده از مطالعه متون، تئوری ها و مرور منابع کتابخانه ای دارد وهمچنین به دنبال ارائه مزایای حاصل از پیاده سازی این مدل در سازمان می باشد و به مراتب به بررسی فواید آن برایمدیران و همچنین مشتریان می پردازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.