تبیین جامعه شناختی سبک زندگی رسانه محور و احساس امنیت اجتماعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تبیین جامعه شناختی سبک زندگی رسانه محور و احساس امنیت اجتماعی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تبیین جامعه شناختی سبک زندگی رسانه محور و احساس امنیت اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین جامعه شناختی سبک زندگی رسانه محور و احساس امنیت اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تبیین جامعه شناختی سبک زندگی رسانه محور و احساس امنیت اجتماعی :
تعداد صفحات :۲۹
چکیده مقاله:
هدف از این مقاله تبیین جامعه شناختی تأثیر احساس امنیت اجتماع ی (فرصتی ،تعاملی،نمادی،هنجاری) بر سبک زندگ ی رسان ه محورمخاطبان (منزلتی،هویتی)، برمبنای نظریه پیتر زتومکا می باشد. برمبنای روش شناس ی تحقی ق با م راجعه به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای و سهمیه ای، به طور تصادفی از بین دانشکده های این دانشگاه، تعداد ۳۶۸ نفر انتخاب گردید. براساس تحلیل رگرسیون چندگانه و معادله مجذور رگرسیون یا محاسبه تعامل عوامل از طریق برآور د ضریب تعیین، میدان علی متغیرهاى تأثیرگذار باهم به میزان ۵۷ % و به طور جداگانه در واریانس سبک زندگی رسانه محور مخاطبان مشارکت و سهم دارند. یعنی هرقدر با تکیه بر احساس امنیت اجتماعی فرصتی و نیز احساس امنیت اجتماعی تعاملی، مخاطبان (دختر غیرشاغل با حجم پائین اعضاء خانواده) از احساس امنیت اجتماعی نمادی و نیز احساس امنیت اجتماعی هنجاری برخوردار باشند، آنگاه به طور نسبتاً شدید سبک زندگی رسانه محور مخاطبان تحت تأثیر قرار مى گیرد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.