تاثیرات زنجیره تامین الکترونیکی بر رضایت مندی مشتری با رویکرد تولید ناب در صنعت خودرو سازی ایران (مطالعه موردی: گروه صنعتی ایران خودرو – شرکت مهرکام پارس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرات زنجیره تامین الکترونیکی بر رضایت مندی مشتری با رویکرد تولید ناب در صنعت خودرو سازی ایران (مطالعه موردی: گروه صنعتی ایران خودرو – شرکت مهرکام پارس) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرات زنجیره تامین الکترونیکی بر رضایت مندی مشتری با رویکرد تولید ناب در صنعت خودرو سازی ایران (مطالعه موردی: گروه صنعتی ایران خودرو – شرکت مهرکام پارس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرات زنجیره تامین الکترونیکی بر رضایت مندی مشتری با رویکرد تولید ناب در صنعت خودرو سازی ایران (مطالعه موردی: گروه صنعتی ایران خودرو – شرکت مهرکام پارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرات زنجیره تامین الکترونیکی بر رضایت مندی مشتری با رویکرد تولید ناب در صنعت خودرو سازی ایران (مطالعه موردی: گروه صنعتی ایران خودرو – شرکت مهرکام پارس) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

تغییرات و تحولات عمیق دنیای کسب و کار و الزامات جدید تولید و تجارت در عصر کنونی، زمینه ظهور و بروز نگرش ها و پارادایم-های جدیدی را فراهم ساخته است که ضروری است مورد توجه دست اندر کاران عرصه تولید و تجارت قرار گیرد. در همین راستارویکردها و نگرشهای جدیدی پیرامون موضوع تامین تحت عنوان مدیریت زنجیره تامین گسترش یافته به نحوی که زمینه خلقپارادایمی جدید در حوزه مدیریت تامین را فراهم ساخته است. بررسی و شناسایی این تحولات، همراهی و بکارگیری الزامات آن ونهایتا زمینه سازی توسعه و گسترش مفاهیم مدیریت زنجیره تامین موضوعاتی است که بدون توافق اولیه در خصوص ادبیات ومفاهیم و دلایل و ضرورت های شکل گیری آن بسیار دشوار خواهد بود. بر همین اساس در این مقاله سعی شده است تا به بررسیاثرات تعدیلی رویکرد تولید ناب با زنجیره تامین الکترونیک و میزان رضایتمندی مشتریان در مدیریت زنجیره تامین صنعتخودروسازی ایران و به صورت یک مطالعه موردی در بین مشتریان شرکت مهرکام پارس به عنوان یکی از شرکت های متعلق به گروهصنعتی ایران خودرو، می باشد. در این مقاله با استفاده از پرسشنامه به گردآوری داده ها پرداختیم و درنهایت با استفاده از نرم افزارآماری SPSS به تحلیل و تجزیه داده ها پرداختیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.