بررسی گسترش شکست هیدرولیکی و جهت گیری دوباره ی ترک در مخازن نفتی با استفاده از روش عددی جابجایی – ناپیوستگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی گسترش شکست هیدرولیکی و جهت گیری دوباره ی ترک در مخازن نفتی با استفاده از روش عددی جابجایی – ناپیوستگی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی گسترش شکست هیدرولیکی و جهت گیری دوباره ی ترک در مخازن نفتی با استفاده از روش عددی جابجایی – ناپیوستگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی گسترش شکست هیدرولیکی و جهت گیری دوباره ی ترک در مخازن نفتی با استفاده از روش عددی جابجایی – ناپیوستگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی گسترش شکست هیدرولیکی و جهت گیری دوباره ی ترک در مخازن نفتی با استفاده از روش عددی جابجایی – ناپیوستگی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

شکست هیدرولیکی یکی از روش های انگیزش مخازن نفتی است که برای افزایش بهره برداری نفت و گاز از مخازن بانفوذپذیری کم مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از جنبه های مهم در طراحی این روش، تخمین هندسه ی شکستگی وتعیین مسیر گسترش آن با توجه به شرایط محیط در برگیرنده ی آن می باشد. روش های عددی متفاوتی به منظور بررسیهندسه و مسیر انتشار ترک هیدرولیکی مورد استفاده قرار گرفتهاند که در میان آنها، روش المان مرزی به دلیل داشتنقابلیت بالا در حل مسائلی که تنش در آنها به سرعت تغییر می کند کارامدتر می باشد. روش ناپیوستگی- جابجایی ( DDM ) که یک روش المان مرزی غیر مستقیم است نیز به دلیل عدم نیاز به مش بندی مجدد به طور گسترده ای برایمدل سازی مسائل گسترش ترک مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله با استفاده از روش ناپیوستگی- جابجایی، چگونگی گسترش شکست هیدرولیکی و تغییر مسیر آن تحت تأثیر پارامترهایی همچون اختلاف تنش های افقی، فشار سیالدرون شکستگی و هندسه ترک اولیه مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد که اختلاف تنش های برجا، فشارسیال درون شکستگی و همچنین زاویه قرارگیری شکستگی اولیه نسبت به تنش های برجا تأثیر عمده ای بر تغییر مسیرشکستگی هیدرولیکی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.