بررسی رابطه بین بازارگرایی، یادگیری و نوآوری با عملکرد بازرگانی مورد مطالعه، مدیران شرکت های تولیدی کوچک و متوسط استان ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین بازارگرایی، یادگیری و نوآوری با عملکرد بازرگانی مورد مطالعه، مدیران شرکت های تولیدی کوچک و متوسط استان ایلام دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین بازارگرایی، یادگیری و نوآوری با عملکرد بازرگانی مورد مطالعه، مدیران شرکت های تولیدی کوچک و متوسط استان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین بازارگرایی، یادگیری و نوآوری با عملکرد بازرگانی مورد مطالعه، مدیران شرکت های تولیدی کوچک و متوسط استان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین بازارگرایی، یادگیری و نوآوری با عملکرد بازرگانی مورد مطالعه، مدیران شرکت های تولیدی کوچک و متوسط استان ایلام :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق بررسی رابطه بازارگرایی، یادگیری و نواوری با عملکرد بازرگانی در بین شرکت هیای تولیدی کوچک ومتوسط دراستان ایلام است. هدف، کاربردی و از نظرماهیت، توصیفی و از نظر روش، پیمایشی می باشد. نرم افزارهای مورد استفاده در این تحقیق spss 21 و lisrel 1.1 می باشد. جامعه مورد بررسی در این تحقیق شامل مدیران شرکت های تولیدی کو ت و متوس شهر ایلام است. نمونه گیری در این تحقیق به روش تصادفی ساده است و تعداد نمونه را در این تحقیق ۳۳ مدیر در نظر گرفته ایم. در این راستا سه فرضیه شکل گرفته که به بررسی رابطه متغیر های بازارگرایی – نواوری – یادگیری با عملکرد بازرگانی پرداخته شده است و تمامی فرضیات مربوطه مورد تایید قرار گرفته است و میزان این روابط به ترتیب برابر با ۰.۶۳و۰.۷۱و۰.۸۴ می باشد باتوجه به یافت های بالا این چنین باید بیان کرد که بازارگرایی به طور کلی عملکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی را به میزان ۰.۶۳افزایش میدهد و به عبارتی مشتری گرایی ـ رقیب گرایی و هماهنگی بین وظیفه ای را افزایش میدهد یعنی اینکه هر ه بازارگرایی توس مدیران شرکت های تولیدی بیشتر به کار بسته شود و به مشتریان خود اهمیت بدهند و رقبای خود را بازار زیر نظر بگیرند و خود را با انها هماهنگ کنند و بین وظایف خود با ارمان های خود هماهنگی ایجاد کنند، عملکرد بازرگانی انها افزایش می یابد موجب می شودکه سازمان ها مشتریان خود را بیشتر و بهتر حفظ کنند، و این مشتریان مشتریان باالقوه خود را بالفعل کنند و همین طور موجب می شود که شرکتهای تولیدی کیفیت خود را بالا ببرند که این امر موجب می شود که مجددا بازارگرایی خود را افزایش دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.