بررسی تأثیر برنامه های تبلیغاتی ماهواره بر یادگیری الگوی مصرف مورد مطالعه، دانشجویان دانشگاه دولتی ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر برنامه های تبلیغاتی ماهواره بر یادگیری الگوی مصرف مورد مطالعه، دانشجویان دانشگاه دولتی ایلام دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر برنامه های تبلیغاتی ماهواره بر یادگیری الگوی مصرف مورد مطالعه، دانشجویان دانشگاه دولتی ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر برنامه های تبلیغاتی ماهواره بر یادگیری الگوی مصرف مورد مطالعه، دانشجویان دانشگاه دولتی ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر برنامه های تبلیغاتی ماهواره بر یادگیری الگوی مصرف مورد مطالعه، دانشجویان دانشگاه دولتی ایلام :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق بررسی تاثیر برنامه های تبلیغاتی ماهواره ای که توسط تلویزیون پخش می شوند بر یادگیری الگوی مصرف مشاهده کنندگان این تبلیغات ماهواره ای است. هدف، کاربردی و از نظرماهیت، توصیفی و از نظر روش، پیمایشی می باشد. نرم افزارهای مورد استفاده در این تحقیق spss 21 و lisrel 1.1 می باشد. جامعه مورد بررسی در این تحقیق شامل دانشجویان دانشگاه دولتی ایلام است که جمعیتی بالغ بر ۳.۲.۳ هفت هزار و دویست و پنجاه و سه نفر دارد. نمونه گیری در این تحقیق به روش خوشه ای چند مرحله ای است و تعداد نمونه با استفاده از جدول کرجسی مورگان و فرمول کوکران برابر با ۳۸۳ نفر می باشد. در این راستا و بررسی این عنوان، هشت فرضیه شکل گرفت که نتایج ان حاکی از این است که تبلیغات ماهواره ای، موجب افزایش مصرف موادغذایی با ارزش بالا و پایین می شوند و این میزان در مصرف مواد غذایی با ارزش پایین تر بیشتر است. همین طور مصرف پوشاک با مارک خارجی و مارک داخلی را افزایش میدهند و این افزایش در مصرف پوشاک با مارک خارجی نسبت به داخلی بیشتر است. همین طور این نتایج نشان میدهند که تبلیغات ماهواره ای انجام تفریحات سالم و تفریحات غیرسالم را افزایش میدهدف ولی اسن افزایش در تفریحات غیرسالم و مخرب بدن بیشتر است؛ همین طور سبک زندگی گروهی و مجازی را افزایش میدهد ولی بیشتر سبک زندگی مجازی را بیشتر ترویج میدهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.