بررسی و ارزیابی موانع اجرای مدیریت استراتژیک درشرکتهای تولیدی (مطالعه ی موردی شرکت تولیدی ماشین های الکترونیکی جمکو)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی و ارزیابی موانع اجرای مدیریت استراتژیک درشرکتهای تولیدی (مطالعه ی موردی شرکت تولیدی ماشین های الکترونیکی جمکو) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی و ارزیابی موانع اجرای مدیریت استراتژیک درشرکتهای تولیدی (مطالعه ی موردی شرکت تولیدی ماشین های الکترونیکی جمکو) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و ارزیابی موانع اجرای مدیریت استراتژیک درشرکتهای تولیدی (مطالعه ی موردی شرکت تولیدی ماشین های الکترونیکی جمکو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی و ارزیابی موانع اجرای مدیریت استراتژیک درشرکتهای تولیدی (مطالعه ی موردی شرکت تولیدی ماشین های الکترونیکی جمکو) :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف مقاله حاضر بررسی موانع اجرای مدیریت استراتژی در شرکتهای تولیدی می باشد. بهمنظور حصول بر چنین هدفی با انتخاب بک رویکرد کیفی بر مبنای توصیفی _پیمایشی و بااستفاده از مصاحبه با مدیران و کارشناسان در شرکت تولیدی جمکو داده های پژوهش جمعآوری گردید.نتایج این پژوهش نشان داد که موانع ادراکی و مهارتی (موانع فردی)، کمبود منابعسازمانی، نبود و کمبود دوره های آموزشی و باز آموزی و وجود روابط بسیار رسمی در سازمان(موانع زمینه ای سازمانی) و منطقه ی جغرافیایی و قوانین و مقررات و سیاست های دولتی (موانع محیطی) از جمله موانع و مشکلات عمده در اجرای استراتژی های شرکت های تولیدی می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.