بررسی تاثیر نحوه رفتار کارکنان و دسترسی به سیستم پرداخت بر رضایتمندی مشتریان مطالعه موردی: شعب بیمه توسعه استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر نحوه رفتار کارکنان و دسترسی به سیستم پرداخت بر رضایتمندی مشتریان مطالعه موردی: شعب بیمه توسعه استان مازندران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر نحوه رفتار کارکنان و دسترسی به سیستم پرداخت بر رضایتمندی مشتریان مطالعه موردی: شعب بیمه توسعه استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر نحوه رفتار کارکنان و دسترسی به سیستم پرداخت بر رضایتمندی مشتریان مطالعه موردی: شعب بیمه توسعه استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر نحوه رفتار کارکنان و دسترسی به سیستم پرداخت بر رضایتمندی مشتریان مطالعه موردی: شعب بیمه توسعه استان مازندران :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از این مقاله بررسی تاثیر نحوه رفتار کارکنان و دسترسی به سیستم پرداخت بر رضایتمندی مشتریان میباشد. جامعه آماری، بیمهگذاران زیان دیده بیمه اتومبیل در شعب بیمه توسعه استان مازنداران هستند که به شرکت بیمه توسعه اعلام خسارت کرده و از این شرکت، خسارت دریافت کرده اند، که نمونه آماری ۱۵۰ نفر تعیین شده است که در مراکز شعب شرکت بیمه توسعه استان مازندران به طور تصادفی توزیع شده است. برای تجزیه و تحلیل دادهها از آمار استنباطی تی تست و توزیع دوجمله ای استفاده شده است. نتایج بدست آمده نشان می دهد که نحوه رفتار کارکنان و دسترسی به سیستم پرداخت نقش بسزایی در ایجاد انگیزه ،متقاعد سازی و افزایش رضایتبیمه گذاران شرکت بیمه توسعه استان مازندران دارند. همچنین اولویت عوامل کیفیت پرداخت خسارت به ترتیب شامل: نحوه رفتار کارکنان و دسترسی به سیستم پرداخت می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.