بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتری در صنعت خدمات مبتنی بر وب؛ مطالعه موردی سایت دیجی کالا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتری در صنعت خدمات مبتنی بر وب؛ مطالعه موردی سایت دیجی کالا دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتری در صنعت خدمات مبتنی بر وب؛ مطالعه موردی سایت دیجی کالا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتری در صنعت خدمات مبتنی بر وب؛ مطالعه موردی سایت دیجی کالا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتری در صنعت خدمات مبتنی بر وب؛ مطالعه موردی سایت دیجی کالا :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه شرکتها با چالش قابل توجهی در ارتباط با محیط کسب و کار رو به رو هستند که از مهمترین این چالشها میتوان به تغییرات مداوم تقاضای مشتریان، افزایش رقابت، کاهش وفاداری مشتریان و غیره اشاره نمود. در همین راستا هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراکشده بر وفاداری مشتری در صنعت خدمات میباشد. مدل ارائهشده در این پژوهش با استفاده از نمونهای ۳۹۲ تایی و روش حداقل مربعات جزئی ( PLS ) در وب سایت دیجی کالا مورد اعتبارسنجی قرار گرفته است. یافتههای حاصل از معادلات ساختاری برازششده نشان داد که اعتماد و ارزش ادراکشده تاثیر مثبت معناداری بر وفاداری مشتریان دارند. این پژوهش برای مدیران این حقیقت را روشن میسازد که با سرمایهگذاری بر اعتماد و ارزش ادراکشده و متغیرهای تبیینکننده آن میتوان به یک مزیت رقابتی از طریق بهبود وفاداری مشتریان دست یافت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.