بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتری در صنعت خدمات مبتنی بر وب؛ مطالعه موردی سایت دیجی کالا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتری در صنعت خدمات مبتنی بر وب؛ مطالعه موردی سایت دیجی کالا دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتری در صنعت خدمات مبتنی بر وب؛ مطالعه موردی سایت دیجی کالا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتری در صنعت خدمات مبتنی بر وب؛ مطالعه موردی سایت دیجی کالا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتری در صنعت خدمات مبتنی بر وب؛ مطالعه موردی سایت دیجی کالا :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
امروزه شرکتها با چالش قابل توجهی در ارتباط با محیط کسب و کار رو به رو هستند که از مهمترین این چالشها میتوان به تغییرات مداوم تقاضای مشتریان، افزایش رقابت، کاهش وفاداری مشتریان و غیره اشاره نمود. در همین راستا هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراکشده بر وفاداری مشتری در صنعت خدمات میباشد. مدل ارائهشده در این پژوهش با استفاده از نمونهای ۳۹۲ تایی و روش حداقل مربعات جزئی ( PLS ) در وب سایت دیجی کالا مورد اعتبارسنجی قرار گرفته است. یافتههای حاصل از معادلات ساختاری برازششده نشان داد که اعتماد و ارزش ادراکشده تاثیر مثبت معناداری بر وفاداری مشتریان دارند. این پژوهش برای مدیران این حقیقت را روشن میسازد که با سرمایهگذاری بر اعتماد و ارزش ادراکشده و متغیرهای تبیینکننده آن میتوان به یک مزیت رقابتی از طریق بهبود وفاداری مشتریان دست یافت
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.