فاکتورهای کلیدی تأثیرگذار بر پیاده سازی مدرسه هوشمند با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات: مورد مطالعاتی مدرسه مؤمنی ارومیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فاکتورهای کلیدی تأثیرگذار بر پیاده سازی مدرسه هوشمند با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات: مورد مطالعاتی مدرسه مؤمنی ارومیه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فاکتورهای کلیدی تأثیرگذار بر پیاده سازی مدرسه هوشمند با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات: مورد مطالعاتی مدرسه مؤمنی ارومیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فاکتورهای کلیدی تأثیرگذار بر پیاده سازی مدرسه هوشمند با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات: مورد مطالعاتی مدرسه مؤمنی ارومیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فاکتورهای کلیدی تأثیرگذار بر پیاده سازی مدرسه هوشمند با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات: مورد مطالعاتی مدرسه مؤمنی ارومیه :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در راستای تحقق سیاست های آموزشی، آموزش و پرورش ایران طرح مدارس هوشمند را اجرا کرده است. که با ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) به مدارس همراه بوده است. هدف پژوهش حاضر مطالعه تأثیر ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات در یک مدرسه هوشمند در ایران است. مدلی که استفاده می شود. مدرسه را به عنوان یک سیستم درنظر می گیرد. روش تحقیق کیفی است و داده های پژوهشی از طریق مشاهده و مصاحبه با معلمان و دانش آموزان و متخصصان فناوری اطلاعات جمع آوری شده است. این مدل شامل چندین عنصر کلیدی از جمله: فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه ریزی استراتژیک روش یادگیری – یاددهی، انعطاف پذیر بودن برنامه درسی، سرمایه گذاری در ارتباطات، رهبری و مدیریت و تعهد و لزوم آموزش کارکنان در این مدارس می باشد. که با تبدیل الگوی کیفی و کمی برای تعیین درصد اثرات این فاکتورها از مصاحبات صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که مدیریت و رهبری از مهمترین فاکتورهای مؤثر در آموزش این مدرسه به شمار می رود. همچنین با توجه به یافته های پژوهشی، فناوری اطلاعات و ارتباطات با تغییرات لازم در فرهنگ موجود در آموزش و همچنین فرهنگ اولیای خانه و مدرسه و دانش آموزان، می توان اثرات مثبت و قابل توجهی در یادگیری و توانا ساختن دانش آموزان برای آینده ی شغلی آنها داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.