بررسی تجربی انتقال حرارت و افت فشار در پره های توربوجت ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تجربی انتقال حرارت و افت فشار در پره های توربوجت ها دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تجربی انتقال حرارت و افت فشار در پره های توربوجت ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تجربی انتقال حرارت و افت فشار در پره های توربوجت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تجربی انتقال حرارت و افت فشار در پره های توربوجت ها :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

به منظور افزایش نرخ انتقال حرارت می توان از موانع مقابل جریان یا دندانه ها استفاده نمود. از جملهکاربردهای دندانه ها خنک کاری در پره توربین در توربوجت ها، مبدل های حرارتی و گرمکن هوای خورشیدیاست. هندسه و چیدمان دندانه ها بر انتقال حرارت و افت فشار موثر است. در مطالعه حاضر به روش تجربیبه مطالعه انتقال حرارت و افت فشار در یک کانال مربعی پرداخته شده است. مقایسهدندانه نازک و مربعی به طور مشخص مورد بررسی قرار گرفتند. هوا در رینولدزهای بین ۱۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ درنظر گرفته شد. نسبت گام به ارتفاع دندانه برابر با ۲۰، نسبت ارتفاع دندانه به قطرهیدرولیکی کانال برابر با ۰/۰۶۸، و دندانه ها در زاویه حمله ۹۰ درجه جایگذاری شدند. در محدوده آزمایشهای انجام شده، مشخص شد که میزان افزایش انتقال حرارت و افت فشار در دندانه نازک بیشتر از دندانه مربعی می باشد. در محدوده اعداد رینولدز آزمایش حاضر مقدار ضریب عملکرد حرارتی دندانه نازک بیشتر از دندانه مربعی بدست آمد که بیشترین ضریب عملکرد حرارتی مربوط به دندانه نازک به مقدار ۱/۱۱ بدست آمد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.