بررسی رابطه بین سبک های شناختی دانش آموزان با توانایی حل مسائل کلامی ریاضی در دوره متوسطه اول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین سبک های شناختی دانش آموزان با توانایی حل مسائل کلامی ریاضی در دوره متوسطه اول دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین سبک های شناختی دانش آموزان با توانایی حل مسائل کلامی ریاضی در دوره متوسطه اول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین سبک های شناختی دانش آموزان با توانایی حل مسائل کلامی ریاضی در دوره متوسطه اول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین سبک های شناختی دانش آموزان با توانایی حل مسائل کلامی ریاضی در دوره متوسطه اول :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین سبک های شناختی دانش آموزان با توانایی حل مسائل کلامی ریاضی در دوره متوسطه اول انجام شده است پژوهش از نوع تحقیقات توصیفی همبستگی است، که بر -روی ۱۲۰ نفر از دانش آموزان متوسطه شهر تهران در سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ به شیوه تصادفی اجرا شد.ابزار های جمع آوری آزمون عملکرد محقق ساخته و پرسشنامه سبک های شناختی کلب می باشد. برای تحلیل داده ها از تحلیل واریانس یک راهه، رگرسیون استفاده شد. نتایج بدست آمده نشان داد که سبک یادگیری اکثریت دانش آموزان واگرا) ۶% / ۴۱ ( و سپس به ترتیب ۳ / ۳۳ درصد جذب کننده، ۶ / ۱۶ درصد همگرا، ۸ / ۳ درصد انطباق یابنده بود لذا تفاوت معناداری در حل مسائل کلامی بر اساس سبک های شناختی متفاوت وجود دارد ) ۰۵ / ۰ p< (. از یافته های بدست آمده نتیجه می شود که توجه به سبک های شناختی در حل مساله کلامی ضرورت دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.