بررسی معماری ساختمان مدارس بر سطح یادگیری متوسطه دختران شهرستان مینودشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی معماری ساختمان مدارس بر سطح یادگیری متوسطه دختران شهرستان مینودشت دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی معماری ساختمان مدارس بر سطح یادگیری متوسطه دختران شهرستان مینودشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی معماری ساختمان مدارس بر سطح یادگیری متوسطه دختران شهرستان مینودشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی معماری ساختمان مدارس بر سطح یادگیری متوسطه دختران شهرستان مینودشت :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

یادگیری بخش مرکزی زندگی هر فرد است، و به جنبه اکتسابی رشد می پردازد، در نتیجه محیط و کیفیت آن، بر یادگیری موثرند. هدف از نوشتار حاضر، ارائه اصول ومعیارهایی برای ارتقا بخشی سطح کیفی یادگیری دانش آموزان متوسطه به کمک طراحی معماری و منظر مدارس است. به نظر میرسد که کیفیت معماری فضاهای یادگیری، کیفیت یادگیری در فضا را تقویت میکند. به این منظور روش تحقیق کتابخانه ای و میدانی از طریق تحلیل و بررسی وضعیت موجود درمعماری چهار مورد از مدارس متوسطه دخترانه در شهرستان مینودشت صورت گرفته است. یافته تحقیق با تاکید بر تاثیر محیط آموزشی برکیفیت یادگیری به عنوان یک هدف بنیادین، معیارهای: آسایش، ایمنی، دسترسی پذیری، نظم پذیری، همخوانی محیط و پاسخگویی را برای طراحی مدرسه مطرح میسازد. نتیجه تحقیق حاکی از آن است که طرح بیرونی و معماری بنا با تکیه بر رعایت استانداردها و شاخصه های کیفی و توجه به ویژگی ها و نیازهای روحی و جسمی دانش آموزان)درسنین مختلف( در طراحیفضای کلاسها، راهروها، مبلمان داخلی، حیاط مدرسه و…امکان رشد ذهنی و اجتماعی و تعامل فعال دانش آموزان در مدرسه را فراهم کرده ومحیط را به ابزاری مناسب برای یادگیری تبدیل می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.