کنکاشتی پیرامون پیامدهای بازاریابی اینترنتی بر عملکرد هتلها و ارائه مدلی جهتآن در محیط فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کنکاشتی پیرامون پیامدهای بازاریابی اینترنتی بر عملکرد هتلها و ارائه مدلی جهتآن در محیط فازی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کنکاشتی پیرامون پیامدهای بازاریابی اینترنتی بر عملکرد هتلها و ارائه مدلی جهتآن در محیط فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کنکاشتی پیرامون پیامدهای بازاریابی اینترنتی بر عملکرد هتلها و ارائه مدلی جهتآن در محیط فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کنکاشتی پیرامون پیامدهای بازاریابی اینترنتی بر عملکرد هتلها و ارائه مدلی جهتآن در محیط فازی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پذیرش سریع بازاریابی اینترنتی توسط هتلها، مطالعات بیشماری از مهماننوازی پذیرش اینترنت و تأثیر آن بر عملیات هتل به ارمغان آورده است وب سایت بازاریابی به ویژه برای رویارویی با ماهیت نامحسوس خدمات هتل و بدست آوردن مزیت رقابتی مفید میب اشد برای سازمانهای گردشگری، محتوای وبسایتها امکان توجه و مشارکت مشتریان را برای گرفتن اطلاعات در مورد اولویتهای آنها و برای استفاده از اطلاعات برای مهیا کردن خدمات شخصی را میدهد. در این راستا توجه به بازاریابی اینترنتی و ارزیابی آن جهت بهبود عملکرد هتلها موضوع مورد بحث بسیاری از مطالعات بوده است. از سویی کیفی بودن متغیرهای ارزیابی اینترنتی، کاربرد منطق فازی را در فرایند ارزیابی عملکرد هتل دو چندان نمودهاست. بدین منظور پژوهش حاضر درصدد است جهت ارزیابی تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد هتل به ارائه ی یک مدل ریاضی مبتنی بر تکنیک تحلیل پوششی دادهها و آنتروپی خاکستری در محیط فازی بپردازد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.