بررسی رویکردهای مدیریت استراتژیکدر بهبود عملکرد سازمانهای رسانهای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رویکردهای مدیریت استراتژیکدر بهبود عملکرد سازمانهای رسانهای دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رویکردهای مدیریت استراتژیکدر بهبود عملکرد سازمانهای رسانهای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رویکردهای مدیریت استراتژیکدر بهبود عملکرد سازمانهای رسانهای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رویکردهای مدیریت استراتژیکدر بهبود عملکرد سازمانهای رسانهای :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در عصر حاضر تمامی سازمانها با هر نوع فعالیتی تحت تأثیر شرایط و تغییرات محیطی قرار دارند و در واقع محیط خارجی نقطه آغاز استراتژی است. مدیریت استراتژیک، رویکردی است که زاییده عصر تغییرات سریع است و میتوان آن را یک نوع دیدگاه و فنی برای برنامهریزی انعطافپذیر در مقابل تغییرات سریع محیطی به شمار آورد. همچنین امروزه رسانههای جمعی و تولیدات رسانهای به عنوان تقویتکننده، گسترشدهنده، آموزشدهنده و یا حتی عامل سرگرمکننده یک جامعه به حساب میآیند و مدیریت استراتژیک میتواند در تمام مراحل عملکرد یک سازمان رسانهای به خوبی ایفای نقش کند. در این مقاله نقش و تاثیرات مدیریت استراتژیک صنعت رسانه در ارزیابی عملکرد سازمانهای رسانهای مورد توجه قرار گرفته است. هدف از این تحقیق بررسی رویکردهای مدیریت استراتژیک صنعت رسانه در بهبود شرایط و عملکرد سازمانهای رسانهای و به طبع تولیدات رسانهای است. در این مقاله کوشیده شده استروند اجرایی مدیریت استراتژیک با تعیین شاخصهای عملکردی در سازمانهای رسانهای به تصویر کشیده شود. مسئله اصلی مقاله حاضر، بررسی تاثیر مدیریت استراتژیک رسانه در داشتن نظام رسانهای قوی در گروی نظام مدیریت سیاستگذاری و همچنین ارائه روش و الگوی سیاستگذاری صحیح در تدوین سیاست (استراتژی) در حوزه رسانهای است. روشی که در مقاله مورد استفاده قرار گرفته است در زمینه جمعآوری اطلاعات از مطالعات اسنادی و کتابخانهای و در زمینه تحلیل اطلاعات از تحلیل منطقی و ثانویه استفاده شده است. در نهایت مدیریت استراتژیک رسانه در تعمیم اهداف رسانهای میتواند در جهت گسترش توانمندیها و پیشبرد قابلیتهای سازمانهای رسانهای نقش بسزایی داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.