بررسی رتبه بندی خدمات الکترونیک بانک ها بر رضایت مشتریان( مطالعه موردی :شعب بانک اقتصاد نوین شهر اهواز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رتبه بندی خدمات الکترونیک بانک ها بر رضایت مشتریان( مطالعه موردی :شعب بانک اقتصاد نوین شهر اهواز) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رتبه بندی خدمات الکترونیک بانک ها بر رضایت مشتریان( مطالعه موردی :شعب بانک اقتصاد نوین شهر اهواز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رتبه بندی خدمات الکترونیک بانک ها بر رضایت مشتریان( مطالعه موردی :شعب بانک اقتصاد نوین شهر اهواز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رتبه بندی خدمات الکترونیک بانک ها بر رضایت مشتریان( مطالعه موردی :شعب بانک اقتصاد نوین شهر اهواز) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر «بررسی رتبه بندی خدمات الکترونیکی بانک ها بر رضایت مندی مشتریان» بود. متغیرمستقل تحقیق رتبه بندی خدمات بوده که از پنج بعد اطمینان خاطر، سهولت کاربرد، زیبایی پایگاه اینترنتی، سفارشی سازی، پاسخگویی به موقع تشکیل شده است.متغیر وابسته تحقیق نیز رضایت مندی مشتریان می باشد. متغیرهای واسطه ای تحقیق نیز رضایت، اعتماد و هزینه های جابجایی بوده است. افزایش رضایت مندی مشتریان می تواند موجب وفاداری مشتری و کاهش هزینه های بازاریابی و افزایش تقاضای بیشتر مشتریان گردد. از طرفی امروزه خدمات مشتریان به سوی خدمات اینترنتی سوق پیداکرده است. لذا در این تحقیق به بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان اینترنتی شعب بانک اقتصاد نوین شهر اهواز پرداخته شده است. روش تحقیق بکار گرفته شده، توصیفی از نوع همبستگی بوده و تحقیق از نظر هدف یا ماهیت کاربردی است. روش گردآوری اطلاعات به صورت میدانی است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه است. یکی از عوامل محیطی و تاثیر گذار بر سازمان،مشتریان یک سازمان است .صاحب نظران مدیریت ،کسب رضایت مشتری را از مهم ترین وظایف و مسئولیتهای مدیریت سازمانها برشمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران عالی به کسب رضایت مشتریان را پیش شرط موفقیت به حساب آورده اند .اطلاع از تصویر ذهنی سازمان نزد مشتریان ،ضمن اینکه نقاط ضعف و قوت یک سازمان را برملا می سازد ،زمینه را برای اتخاذ راهبردهای مناسب و ارتقای سطح عملکرد فراهم می آورد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.