مقایسه عملکرد درونی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی بر اساس الگوی رضایت دانشجویی نوئل لویتس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه عملکرد درونی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی بر اساس الگوی رضایت دانشجویی نوئل لویتس دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه عملکرد درونی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی بر اساس الگوی رضایت دانشجویی نوئل لویتس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه عملکرد درونی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی بر اساس الگوی رضایت دانشجویی نوئل لویتس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه عملکرد درونی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی بر اساس الگوی رضایت دانشجویی نوئل لویتس :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

از آنجا که مؤسسات آموزش عالی بوسیله شرایطی، چون کاهش بودجه، تقاضا برای پاسخگویی عمومی و افزایش رقابت در ثبت نام دانشجویان به چالش کشیده می شوند، ارزیابی عقاید و نگرش دانشجویان در خصوص کیفیت عملکرددانشگاه ها به عنوان ضرورت مدرن روز در دانشگاه ها مطرح است. پژوهش حاضر با هدف مقایسه کیفیت عملکرد درونیدانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در ۱۲ حیطه اثر بخشی، راهنمایی تحصیلی، جو دانشگاه، زندگی در مجتمع دانشگاهی، خدمات حمایتی دانشگاه، میزان اهمیت به دانشجو، اثر بخشی آموزشی، کمک های مالی و حمایتی، اثربخشی ثبت نام و پذیرش دانشجو، سلامت و امنیت دانشکده ها، خدمات برتر، دانشجو محوری وپاسخگویی به جمعیت های گوناگون انجام شده است. مؤلفه های مذکور در این پژوهش در دو بعد اهمیت و رضایت موردبررسی قرار گرفته است تا شکاف بین شرایط موجود و شرایط مطلوب مشخص گردد. در این پژوهش از روش توصیفی پیمایشی استفاده شده است و در مجموع تعداد ۴۰۰ نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه تربیت مدرسو دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی مورد پرسش قرار گرفته اند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه محقق ساخته است که بر مبنای پرسشنامه بین المللی رضایت سنجی نوئل لویتس تهیه گردیده است . اطلاعات بدست آمده با استفاده از آزمون های t گروه های مستقل مورد بررسی قرار گرفت، نتایج نشان داد که : پاسخگویی به جمعیتهای گوناگون، از بیشترین اختلاف در دو دانشگاه برخوردار است . توجه به خدمات برتر , سلامت امنیت دانشگاه , دانشجو محوری , زندگی در مجتمع دانشگاهی در رتبه های بعدی قرار دارند. این درحالیست که اختلاف در ابعاد کیفیت , خدمات حمایتی , جو دانشگاه , راهنمایی تحصیلی و اثر بخشی آموزش دانشگاه ها اختلاف کمتری دارند . در مولفه اهمیت دادن به دانشجو ،رضایت دانشجویان در حد متوسط تامین شده است و کمترین اختلاف را دارند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.