بررسی پدیده های سرج و استال و روشهای کنترل آن ها در کمپرسورهای دینامیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
87 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی پدیده های سرج و استال و روشهای کنترل آن ها در کمپرسورهای دینامیکی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی پدیده های سرج و استال و روشهای کنترل آن ها در کمپرسورهای دینامیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی پدیده های سرج و استال و روشهای کنترل آن ها در کمپرسورهای دینامیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی پدیده های سرج و استال و روشهای کنترل آن ها در کمپرسورهای دینامیکی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف اصلی این مقاله، بررسی پدیده های سرج، استال، خفگی و سنگی شدن در کمپرسورها است. یکی از نکات مهم درتحلیل عملکرد یک کمپرسور تخمین حد سرج آن است. در این راستا پدیده سرج از دیدگاه تئوری و راهکارهای گوناگون پیشگیری آن از جمله سیستم های تک پارامتری بر اساس جریان، سیستم های دو پارامتری بر اساس جریان و اختلاف فشار و همچنین سیستم های مدرن کنترل سرج بیان می شود. پایداری در کمپرسورها به معنی توانایی کمپرسور در غلبه بر اغتشاشاتی است که ممکن است پیرامون نقطه عملکرد آن پدید آید. این اغتشاشات ممکن است به صورت اغتشاشگذرا، در نقطه عملکرد باشد. با اینکه پدیده سرج، پدیده ای بسیار پیچیده است و وقوع آن تابع شرایط ماشین و سیستم متصل به آن می باشد، معیار هایی وجود دارد که می توان از آنها برای تعیین حد سرج و کنترل آن استفاده کرد. هر عاملی که باعث شود که فشار استاتیکی سیال در مقطع خاصی از کمپرسور به قدری کم شود که مولکول های سیالانرژی لازم برای طی مسیر معمول نداشته باشند منجر به واماندگی سیال میشود. در سرعتهای پایین طبقات اول کمپرسورهای محوری در استال هستند و طبقات آخری در ناحیه شوک قرار دارند. در سرعتهای بالا طبقات اولی کمپرسورهای محوری در ناحیه شوک قرار دارند و طبقات آخری در استال هستند و سبب سرج میشوند. با در نظرگرفتن تمایل طراحان برای دستیابی به کمپرسورهایی با نسبت فشار و راندمان بالا، شناخت و دانش بیشتر دربارهناپایداری ها و عواملی که سبب محدودیت نسبت فشار و راندمان می شود، امری ضروری به نظر می رسد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.