آموزش به شیوه نگاره کلمه و بررسی تأثیر آن بر افزایش ذخیرهواژگان و صحیح خوانی دانش آموزان اول ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آموزش به شیوه نگاره کلمه و بررسی تأثیر آن بر افزایش ذخیرهواژگان و صحیح خوانی دانش آموزان اول ابتدایی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آموزش به شیوه نگاره کلمه و بررسی تأثیر آن بر افزایش ذخیرهواژگان و صحیح خوانی دانش آموزان اول ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آموزش به شیوه نگاره کلمه و بررسی تأثیر آن بر افزایش ذخیرهواژگان و صحیح خوانی دانش آموزان اول ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آموزش به شیوه نگاره کلمه و بررسی تأثیر آن بر افزایش ذخیرهواژگان و صحیح خوانی دانش آموزان اول ابتدایی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

استفاده از الگوهای نوین آموزشی بر اساس اصول روانشناسی یادگیری، در قالب روش های جذاب و متناسب با ذوق دانش آموزان هر مقطع، راه کار اصلی آموزش مدارس پیشرو است. پژوهش حاضر با هدف مقایسه آموزش خواندن به دانش آموزان پایه اول ابتدایی با استفاده از الگوی نگاره کلمه و روش مرسوم در مدارس شهر کامیاران، شکل گرفت، تا به این سؤال باسخ داده شود که: آیا عملکرد صحیح خوانی و ذخیره واژگان دانش آموزانی که با این دو الگو آموزش دیده اند، از نظر آماری متفاوت است یا خیر؟ در پژوهش حاضر به منظور بررسی و مقایسه تأثیر آموزش خواندن، بر میزان صحیح خوانی و ذخیره واژگان دانش آموزان پایه اول ابتدایی، از طرح شبه آزمایشی با دو گروه (۱۹=In2 و ۱۷=Il1) استفاده شد. برای گردآوری داده ها، از آزمون معلم ساخته صحیح خوانی و حروف الفبای فارسی به منظور سنجش ذخیره واژگان استفاده شد. که پس از تأیید روایی و پایایی در دو نوبت، قبل و بعد از اجرای عمل آزمایشی به مرحله ی اجرا درآمد و دادهها جمع آوری گردید. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آزمون آماری tمستقل نشان می دهد عملکرد صحیح خوانی و ذخیره واژگان دانش آموزانی که با الگوی نگاره کلمه، آموزش دیدهاند از گروه دیگر بیشتر بوده است. بنابراین با آموزش خواندن به شیوه نگاره کلمه، خصوصاً در پایه های اول و دوم ابتدایی، می توان شیوه های آموزش خواندن رااثربخش تر نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.