شبکه سازی در بازاریابی بررسی در بازار یابی بنگاه های کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبکه سازی در بازاریابی بررسی در بازار یابی بنگاه های کوچک و متوسط دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبکه سازی در بازاریابی بررسی در بازار یابی بنگاه های کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبکه سازی در بازاریابی بررسی در بازار یابی بنگاه های کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبکه سازی در بازاریابی بررسی در بازار یابی بنگاه های کوچک و متوسط :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

بنگاه های کوچک و متوسط، موسساتی هستند که با سطوح خاصی از عوامل سه گانه سرمایه گذاری در طرح ها و ماشین آلات،تعداد کارکنان استخدام شده و حجم محصولات یا گردش تجاری شناخته می شوند. معمولا در هر کشور بسته به شرایط وسیاست های کلان اقتصادی، گروه های مشخصی از بنگاههای اقتصادی در این رده قرار می گیرند . بنگاه های کوچک و متوسط همبه دلیل محدودیت های منابع و هم به دلیل بی اعتقادی مدیران آنها به روشهای مرسوم بازاریابی در شرکتهای بزرگ ، نمی تواننداینگونه بازاریابی را انجام دهند .این مقاله به بررسی ویژگی ها و محدودیت های بنگاه های کوچک و متوسط و چگونگی تاثیر این ویژگی ها در تعیین و اجرایروشهای مناسب بازاریابی آنها می پردازد. در این مقاله رهیافت های بازاریابی موجود همچون شبکه های ارتباط شخصی،شبکه های اجتماعی ، شبکه های کسب و کار و شبکه های بازاریابی و صنعتی و نیز نحوه استفاده از این شبکه ها مورد توجهقرار می گیرد. همچنین به برخی مدارک حاصل از مطالعات تجربی انجام شده پیرامون علت و چگونگی شبکه سازی دربازاریابی توسط مدیران بنگاه های کوچک و متوسط به عنوان یک ابزار برای انجام دادن بازاریابی اشاره می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.