بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و ارائه مدل مفهومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و ارائه مدل مفهومی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و ارائه مدل مفهومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و ارائه مدل مفهومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و ارائه مدل مفهومی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه هویت نام تجاری (برند) همانند سرمایه برای سازمان و محصولات آن ارزش می آفریند، از این رو ارتقاینام تجاری در بسیاری موارد به استراتژی سازمان تبدیل می گردد. نام تجاری تصویری از محصولات در بازار است.اهمیت نام تجاری و تأثیر آن در فروش محصولات و خدمات به طور فزاینده ای در حال گسترش است و آگاهی ازشخصیت نام تجاری و ابعاد آن برای همه ی موسسات حاءز اهمیت می باشد. به همین دلیل در تحقیق حاضر به ارزشویژه برند و عوامل مؤثر بر آن که در ایجاد و شکل گیری ارزش ویژه برند در ذهن مصرف کنندگان مؤثرند، پرداختهشده است.این تحقیق یک مطالعه مروری بوده و بر اساس جامع تحقیقات انجام شده در گذشته؛ تبلیغات، ترفیع، توزیع وخانواده به عنوان متغیرهای مستقل و کیفیت درک شده، آگاهی، تداعی و وفاداری متغیرهای میانجی و ارزش ویژهبرند متغیر وابسته در نظر گرفته شده است و مدل مفهومی را در زمینه معرفی نموده است. که از بین متغیرهایمستقل ذکر شده، خانواده یا ارتباطات بین نسلی یک خانواده بیشترین تأثیر را بر ارزش ویژه برند داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.