بررسی تأثیر مشتری گرایی و رقیب گرایی بر نوآوری بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی شرکتهای صنعتی کنگاور)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر مشتری گرایی و رقیب گرایی بر نوآوری بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی شرکتهای صنعتی کنگاور) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر مشتری گرایی و رقیب گرایی بر نوآوری بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی شرکتهای صنعتی کنگاور)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر مشتری گرایی و رقیب گرایی بر نوآوری بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی شرکتهای صنعتی کنگاور)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر مشتری گرایی و رقیب گرایی بر نوآوری بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی شرکتهای صنعتی کنگاور) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

جهت گیری استراتژیک به عنوان ابزار مدیریت استراتژیک توسط شرکت برای ایجاد رفتارهای مناسب برای عملکرد برترمستمرکسب و کار تعریف شده است. در این پژوهش به جهت_گیری مشتریگرایی و جهت_گیری رقابت گرایی و تأثیر ایندو متغیر بر نوآوری بازاریابی توجه شده است. همچنین با در نظر گرفتن این مسأله که نوآوری میتواند یک عامل مهم درجهت کسب مزیت رقابتی باشد، تأثیر متغیر نوآوری بازاریابی بر بقا شرکتهای کوچک و متوسط مورد بررسی قرار گرفته است.جامعه آماری پژوهش شامل شرکتهای فعال در شهرک صنعتی کنگاور می باشد و از روش سرشماری استفاده شده است. داده-های مورد نیاز پژوهش از طریق پرسشنامه جمعآوری گردید که آلفای کرونباخ پرسشنامه ۰.۹۳۳ برآورد شد. در این پژوهش بااستفاده از تحلیل عاملی تاییدی سازهها مورد بررسی قرارگرفتند و سپس تعدیلات لازم درآنها صورت گرفت و سؤالات با بارعاملی نامناسب حذف گردیدند. تحلبل داده ها با استفاده از آزمون همبستگی اسپیرمن با نرمافزار SPSS و آزمون تحلیل مسیر با نرم افزار AMOS صورت گرفت. نتایج پژوهش حاکی از تأیید تأثیر مثبت و معنادار متغیرهای مشتریگرایی و رقابت گرایی بر نوآوری بازاریابی میباشد. همینطور تأثیر مثبت و معنادار متغیر نوآوری بازاریابی بر متغیر بقا شرکتهای کوچک و متوسط تأیید می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.