بررسی تاثیر مزیت رقابتی بر توسعه توان صادراتی (مطالعه موردی شرکت زمزم)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مزیت رقابتی بر توسعه توان صادراتی (مطالعه موردی شرکت زمزم) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مزیت رقابتی بر توسعه توان صادراتی (مطالعه موردی شرکت زمزم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مزیت رقابتی بر توسعه توان صادراتی (مطالعه موردی شرکت زمزم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مزیت رقابتی بر توسعه توان صادراتی (مطالعه موردی شرکت زمزم) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

دنیای رقابتی امروزه، شرکت ها را مجاب ساخته تا همواره در پی کسب مزایای رقابتی پایدار بوده و دراین راه، از عوامل مختلفی استفاده نمایند. یکی از خروجی های مهم مزیت رقابتی، دستیابی به توان بالایصادراتی می باشد. در این پژوهش، به بررسی تاثیر مزیت رقابتی بر توسعه توان صادراتی شرکت زمزمپرداخته شد. تحقیق حاضر، از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ گردآوری داده ها توصیفی- پیمایشیمحسوب می شود. ابزار گردآوری داده ها نیز، پرسشنامه بوده که برای تدوین آن، از مطالعات کتابخانه ایو میدانی استفاده شد. جامعه آماری تحقیق حاضر، ۱۶۵ نفر از مدیران، کارشناسان و بازاریابان شرکتزمزم می باشند که با بهره گیری از فرمول حجم نمونه به ۱۱۶ نفر کاهش یافت. برای سنجش مزیترقابتی از ابعاد قیمت، کیفیت، تصویر عمومی، طراحی، پشتیبانی و تمایز استفاده شد. پرسشنامه موردنظر، پس از تائید روایی و پایایی، میان افراد جامعه آماری توزیع شد. نتایج حاصل از بکارگیری آزمون هاهمبستگی پیرسون و رگرسیون، بیانگر تاثیر مثبت و معنادار مزیت رقابتی و ابعاد قیمت، کیفیت، طراحیو تمایز بر توسعه توان صادراتی بود. ضمن اینکه در میان ابعاد مزیت رقابتی، تمایز به عنوان مهمترین بعدانتخاب شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.