بررسی تاثیر کسب دانش از شبکه های اجتماعی بر نوآوری برند (مطالعه موردی : شرکت بیمه پارسیان در شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کسب دانش از شبکه های اجتماعی بر نوآوری برند (مطالعه موردی : شرکت بیمه پارسیان در شهر تهران) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کسب دانش از شبکه های اجتماعی بر نوآوری برند (مطالعه موردی : شرکت بیمه پارسیان در شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کسب دانش از شبکه های اجتماعی بر نوآوری برند (مطالعه موردی : شرکت بیمه پارسیان در شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کسب دانش از شبکه های اجتماعی بر نوآوری برند (مطالعه موردی : شرکت بیمه پارسیان در شهر تهران) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه ، جهانی با ویژگی هایی که ارتباطات رایانه ای و اینترنتی آن را رقم زده است، پدید آمده است.مصرف کنندگان به اینترنت به عنوان یک مشاور اعتماد می کنند . شبکه های اجتماعی انلاین در حالایجاد مجموعه ای از دانش و بزرگترین منبع جمع آوری اطلاعات در میان مصرف کنندگان در جهتجمع آوری و کسب اطلاعات در باره مسائل مختلف روزمره می باشد. در همین راستا تحقیق حاضر باهدف بررسی تاثیر کسب دانش از شبکه های اجتماعی بر نوآوری برند صورت گرفته است. این پژوهش ازلحاظ هدف کاربردی و از نظر روش در زمره تحقیقات توصیفی – پیمایشی قرار می گیرد. جامعه آماریتحقیق حاضر کلیه سرپرستان ، مدیران و کارشناسان شعب بیمه پارسیان در شهر تهران بوده ، که بااستفاده از فرمول کوکران ، حجم نمونه مورد نیاز پژوهش ۱۳۲ نفر تعیین گردیده است .ابزار گردآوری دراین پژوهش ، پرسشنامه نگوین و همکاران (۲۰۱۵) بوده که پایایی این پرسشنامه ها با استفاده از ضریبآلفای کرونباخ تایید شد. جهت تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از نرم افزار اموس استفادهگردید. نتایج پژوهش نشان داد که کسب دانش از شبکه های اجتماعی بر نوآوری برند تاثیر معنی داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.