بررسی اثرات محیط فیزیکی دبیرستان دخترانه بر افزایش یادگیری دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات محیط فیزیکی دبیرستان دخترانه بر افزایش یادگیری دانش آموزان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات محیط فیزیکی دبیرستان دخترانه بر افزایش یادگیری دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات محیط فیزیکی دبیرستان دخترانه بر افزایش یادگیری دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات محیط فیزیکی دبیرستان دخترانه بر افزایش یادگیری دانش آموزان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

محیط و فضای فیزیکی که انسان در آن حضور می یابد یکی از گزینه های مورد توجه در جهت پرورش ورشد خلاقیت در انسانهاست. مدارس یکی از فضاهای اصلی حضور افراد در سنین کودکی و نوجوانی در زندگیاجتماعی افراد محسوب می شود. امروزه از عوامل موثر در تعلیم و تربیت مدرن که در گذشته کمتر به آنتوجه شده چگونگی معماری فضاهای آموزشی در کنار دیگر عوامل موثر در آموزش از قبیل محتوای آموزش،مدرسان و سیستم آموزشی می باشد. در پرورش خلاقیت عوامل مختلفی چون عوامل روانی، شناختی، عواملادارکی و عاطفی موثر هستند .یکی از عوامل مهم که چندان به آن توجه نمی شود،عامل محیط کالبدی است.معماری یک فضای آموزشی، کالبدی است که تمامی انسانها را در بر می گیرد، و پیش از اینکه دانش آموزبخواهد بر محیط کالبدی اطرافش که می تواند معماری مدرسه یا کلاس او باشد تاثیر بگذارد از آن تاثیر میپذیرد. این مقاله به عنوان گزارشی از یافته های یک پژوهش گسترده، درصدد است رابطه متغیرهای فیزیکیکلاس درس را با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مورد بررسی قرار دهد. در این پژوهش روش تحقیق، از طریقتحلیل محتوای کیفی انجام گرفته که روش جمع آوری اطلاعات در آن بصورت کتابخانه ای یااسنادیست. نتیجه تحقیق حاکی از آن است که دستیابی به این اهداف دیگر نمی تواند در قالب قبلی معماریتیپ مدارس که همان کلاس- راهرو بود قرار گیرد. فضاهای مدارس باید به مانند جشنواره هایی از کنجکاوی،تخیل، تجسم، بازی سازی و در نهایت مکان خلاق باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.