مقایسه میزان رضایتمندی ارباب رجوع درحوزه های شهرسازی و عوارض نوسازی شهرداری منطقه ۵ تبریز با بهره گیری ازمدل p-c-p


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه میزان رضایتمندی ارباب رجوع درحوزه های شهرسازی و عوارض نوسازی شهرداری منطقه ۵ تبریز با بهره گیری ازمدل p-c-p دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه میزان رضایتمندی ارباب رجوع درحوزه های شهرسازی و عوارض نوسازی شهرداری منطقه ۵ تبریز با بهره گیری ازمدل p-c-p  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه میزان رضایتمندی ارباب رجوع درحوزه های شهرسازی و عوارض نوسازی شهرداری منطقه ۵ تبریز با بهره گیری ازمدل p-c-p،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه میزان رضایتمندی ارباب رجوع درحوزه های شهرسازی و عوارض نوسازی شهرداری منطقه ۵ تبریز با بهره گیری ازمدل p-c-p :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف مقایسه میزان رضایتمندی ارباب رجوع در حوزه های شهرسازی و عوارض نوسازی شهرداری منطقه ۵ تبریز با بهره گیری از مدل حظ p-C-p انجام شد. این تحقیق بر مبنای هدف جزء تحقیقات کاربردی و از لحاظ ماهیت در زمره پژوهش های توصیفی بوده و بر اساس روش از نوع پیمایشی می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات از نوع پرسشنامه بر مبنای مدل p-C-p بوده و برای تعیین قابلیت اعتماد پیش از آزمون از روش الفای کرونباخ ضرایب الفبای کرونباخ ها بدست امدند که این اعدد نشان می دهند که پرسشنامه های مورد استفاده، از قابلیت اعتماد برخوردار می باشند. روایی محتوایی پرسشنامه ها توسط اساتید دانشگاهی تایید گردید. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه ارباب رجوع های واحد های شهرسازی و عوارض نوسازی شهرداری منطقه ۵ تبریز بوده که حجم نمونه با فرمول کو کران ۳۸۴ نفر انتخاب شد. از روش نمونه گیری در دسترس برای انتخاب نمونه ها استفاده شد و داده ها با استفاده از نرم افزار SpSS تجزیه و تحلیل شد. نتایج آزمون t دو نمونه مستقل نشان می دهد که در حالت کلی بین میزان رضایتمندی ارباب رجوع در حوزه های شهرسازی و عوارض نوسازی شهرداری منطقه ۵ تبریز تفاوت معنیدار وجود ندارد همچنین نتایج آزمون t تک نمونه ای نشان داد که در حالت کلی میزان رضایتمندی ارباب رجوع از شهرداری منطقه ۵ تبریز بالاتر از حد متوسط (انتظار) می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.