تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بررضایت مندی مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بررضایت مندی مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بررضایت مندی مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بررضایت مندی مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بررضایت مندی مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

یس از انقلاب صنعتی، تغییر و تحول اساسی در تمامی ابعاد تجارت s کسب وکار بد وجود آمدهاست. در این میان استراتژی های سنتی، جای خود را به استراتژی های نوین داده و مدیران سازمان های تجاری و تولیدی همچون شرکت توزیع نیروی برق اهواز به منظور رقابت برای بدست آوردن سهم بیشتری از بازار، به جای محصول مداری به مشتری مداری روی آوردهاند. تاثیر رضایت مشترکین در افزایش سودآوری، سازمان ها را بر آن داشت تا به مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان ابزاری کلیدی و پر اهمیت گرایش پیدا کنند. بررسی و کشف دانش هر چه بیشتر در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری، اطلاعات مفید و درک بهتری را در رابطه با نحود برخورد با مشترکین در اختیار مدیران شرکت توزیع نیروی برق اهواز قرار می دهد. به همین دلیل در این مقاله، به ارائه و بررسی یک مدل مدیریت ارتباط با مشتری به منظور افزایش رضایت مشترکین در شرکت توزیع نیروی برق اهواز پرداخته شد داست. نتایج تحقیق نشان داد که رفتار کارکنان، کیفیت خدمات و محصولات، و توسعه ارتباطات، تاثیر مثبت و معناداری بر رضایت مشترکین داشته اما مدیریت تعاملی بر رضایت مشترکین تاثیر چندانی نخواهد گذاشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.