بررسی تاثیر عواطف مشتری برخرید آنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر عواطف مشتری برخرید آنی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر عواطف مشتری برخرید آنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عواطف مشتری برخرید آنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر عواطف مشتری برخرید آنی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

یکی از حقایق غیر قابل انکار دنیای تجارت و رقابت امروز تأثیر فضای داخلی فروشگاه ها بر رفتار مشتریان، اعم از جذب مشتری و افزایش خرید آن ها است. این پژوهش به دنبال آن است که تأثیر عواطف مشتری بر قصد خرید آنی در فروشگاههای کوثر شهر اصفهان را بررسی نماید. پژوهش حاضر از نظر ماهیت توصیفی – پیمایشی و از نظر هدف کاربردی است. جامعه آماری مشتریان فروشگاه های زنجیرهای کوثر در شهر اصفهان میباشد و از شیوه نمونه گیری غیر تصادفی در دسترس استفاده شده است. حجم نمونه انتخابی پژوهش برابر با ۲۰۰ نفر بدست آمد. در این پژوهشی از پرسشنامه محقق ساخته جهت جمع آوری نظرات نمونه آماری استفاده می گردد و روایی پرسشنامه با استفاده از روایی سازه، همگرا و محتوا سنجیده شد. پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ و پایایی مرکب تأیید گردید. نرم افزار مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل داده ها در پژوهش حاضر اس پی اس اس ۲۲ – ایموس ۲۱- واسمارت پی ال اس بوده است. نتایج بدست آمده از تحلیل داده های گرد آوری شده نشان داد که تاثیر عواطف مشتری بر قصد خرید آنی معنادار نمی باشد. همچنین یافته های جانبی پژوهش نشات داد از لحاظ وضعیت تأهل و سن، تفاوت معناداری نسبت به خرید آنی وجود دارد؛ به عبارات دیگر می توان گفت افراد مجرد و افراد زیر ۲۰ سال، تمایل بیشتری به خرید آنی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.