اثر بخشی آموزش تفکر انتقادی بر ادراک شایستگی و روحیه پرسشگری دانش آموزان پسر پایه ششم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بخشی آموزش تفکر انتقادی بر ادراک شایستگی و روحیه پرسشگری دانش آموزان پسر پایه ششم دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بخشی آموزش تفکر انتقادی بر ادراک شایستگی و روحیه پرسشگری دانش آموزان پسر پایه ششم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی آموزش تفکر انتقادی بر ادراک شایستگی و روحیه پرسشگری دانش آموزان پسر پایه ششم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بخشی آموزش تفکر انتقادی بر ادراک شایستگی و روحیه پرسشگری دانش آموزان پسر پایه ششم :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر ادراک شایستگی و روحیه پرسشگری دانش آموزان پسر پایه ششم از طریق روش پژوهش شبه آزمایشی به انجام رسیده است. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانش آموزان پسر پایه ششم شهرستان رشتخوار در سال ۹۵-۹۴ بوده است. با استفاده از نمونه گیری تصادفی خوشه ای تعداد ۵۰ نفر از دانش آموزان انتخاب و در دو گروه آزمایش و کنترل (هر گروه ۲۵ نفر) گمارده شدند. گردآوری دادهها با استفاده از پرسشنامه ادراک شایستگی هارتر برای کودکان (۱۹۸۲) و روحیه پرسشگری صورت گرفته است. پایایی ادراک شایستگی با استفاده از آلفای کرانباخ ۰/۶۵ و پایایی آزمون روحیه پرسشگری با استفاده از آلفای کرانباخ ۰/۶۳ به دست آمد. از تحلیل کوواریانس برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد. نتایج نشان داد که اثربخشی آموزش تفکرانتقادی بر ادراک شایستگی و روحیه پرسشگری دانش آموزان تدثیر معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.