تعیین رژیم رسانه ای دانش آموزان منطقه ۲۱ آموزش و پرورش تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین رژیم رسانه ای دانش آموزان منطقه ۲۱ آموزش و پرورش تهران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین رژیم رسانه ای دانش آموزان منطقه ۲۱ آموزش و پرورش تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین رژیم رسانه ای دانش آموزان منطقه ۲۱ آموزش و پرورش تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین رژیم رسانه ای دانش آموزان منطقه ۲۱ آموزش و پرورش تهران :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

این پژوهش از لحاظ هدف از نوع کاربردی بوده و از نظر روش، توصیفی از نوع پیمایشی و از نظر ارتباط بین متغیرها از نوع کمی و از لحاظ – زمانی مقطعی می باشد. هدف از پژوهش حاضر تعیین رژیم رسانه ای دانش آموزان منطقه ۱۲ آموزش و پرورش شهر تهران می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانشآموزان مدارس متوسطه ( ۳ساله اول و ۳ساله دوم) منطقه ۱۲ آموزش و پرورش شهر تهران است که با استفاده از فرمول تعیین حجم نمونه کوکران تعداد ۳۷۰ نفر به عنوان نمونه تحقیق به صورت تصادفی ساده انتخاب شده اند. ابزار اصلی تحقیق علاوه بر مطالعات کتابخانه ای، پرسشنامه هم میباشد که مولفه های تحقیق ما را پوشش می دهد. و از نظر استاد راهنما دارای روایی صوری و محتوایی قابل قبول تشخیص داده شده است و میزان پایایی آن به وسیله آلفای کرونباخ ۰/۸۴ تعیین گردیده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی و استنباطی و نرم افزار spss نسخه ۱۱ بهره گرفته شده است. نتایج نشان داد که دانش آموزان در استفاده از رسانه ها دارای اهداف متفاوتی می باشند. و با توجه به نیاز خود از رسانه ها استفاده می کنند. هدف سرگرمی و تفریح، مهمترین دلیل استفاده از رسانه ها توسط دانش آموزان می باشد. از نتایج دیگر این تحقیق این است که میزان گرایش و استفاده از رسانه های جمعی(تلویزیون، اینترنت، ماهواره، شبکه های اجتماعی، استفاده از بازی های رایانه ای و…) در میان دانش آموزان بیشتر شده است و از طرف دیگر میزان مطالعه روزنامه و مجلات، و میزان تکالیف درسی و مطالعه درسی کمتر شده است. دانش آموزان دارای سواد رسانه ای مطلوب نمی باشندو وقت زیادی را به استفاده از رسانه اختصاص می دهند. و همچنین دارای سبکهای مختلف در استفاده از رسانه ها هستند و هر کدام دنبال اهدافی می باشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.