بررسی نقش رویکرد آموزش موضوعی در درس ریاضی بر انگیزش و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان شهرستان ارومیه در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش رویکرد آموزش موضوعی در درس ریاضی بر انگیزش و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان شهرستان ارومیه در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۹۴ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش رویکرد آموزش موضوعی در درس ریاضی بر انگیزش و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان شهرستان ارومیه در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش رویکرد آموزش موضوعی در درس ریاضی بر انگیزش و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان شهرستان ارومیه در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش رویکرد آموزش موضوعی در درس ریاضی بر انگیزش و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان شهرستان ارومیه در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۹۴ :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی نقش رویکرد آموزش موضوعی در درس ریاضی بر انگیزش و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان شهرستان ارومیه در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳ است. جامعه آماری پژوهش، معلمان ابتدایی مدارس ابتدایی شهرستان ارومیه که تعداد آنها ۱۲۴ نفر بود. روش تحقیق روش توصیفی پیمایشی و روش نمونه گیری، تصادفی ساده وحجم نمونه در این تحقیق با توجه – به جدول مورگان و تعداد آنها ۴۲۶ نفر، قلمرو مکانی آن شهرستان ارومیه و قلمرو زمانی آن سال ۱۳۹۳ بود. گردآوری داده ها در این پژوهش به وسیله پرسش نامه محقق ساخته انجام و پایایی این پرسشنامه هم بعد از محاسبه آلفای کرونباخ آن به ترتیب برای رویکرد آموزش موضوعی برابر ۰/۷۵ برای انگیزش برابر با ۰/۸۷ و برای درگیری تحصیلی ۰/۸۲ بدست آمد. به منظور آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون T تک نمونه ای ضریب همبستگی پیرسون ورگرسیون استفاده گردید. عمده ترین نتایج بدست آمده از تحقیق به شرح زیر می باشند: میزان توجه و استفاده معلمان به رویکرد آموزش موضوعی از حد متوسط بالاتر ورویکرد آموزش موضوعی در افزایش تمایل به کار چالش انگیز، افزایش انگیزش برمبنای کنجکاوی و تعلق به مهارت و تبحر تاثیر داردو همچنین رویکرد آموزش موضوعی بر تقویت و درگیری رفتاری، عاطفی و شناختی نیز تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.