اثربخشی آموزش برون ریزی هیجانات به صورت نوشتاری بر بلوغ عاطفی دانش آموزان بااضطراب بالا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش برون ریزی هیجانات به صورت نوشتاری بر بلوغ عاطفی دانش آموزان بااضطراب بالا دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش برون ریزی هیجانات به صورت نوشتاری بر بلوغ عاطفی دانش آموزان بااضطراب بالا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش برون ریزی هیجانات به صورت نوشتاری بر بلوغ عاطفی دانش آموزان بااضطراب بالا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش برون ریزی هیجانات به صورت نوشتاری بر بلوغ عاطفی دانش آموزان بااضطراب بالا :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش برونریزی هیجانات به صورت نوشتاری بر بهبود بلوغ عاطفی دانشآموزان مضطرب بود. – روش پژوهش نیمه آزمایشی با دو گروه آزمایش و کنترل با اجرای پیشآزمون وپسآزمون و جامعه آماری شامل کلیه دختران دانشآموز مقطع دبیرستان در منطقه ۴ شهر تهران در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ بود. حجم نمونه برابر با ۳۰ نفر از دانشآموزان دختر که به طور تصادفی در دو گروه آزمایش و کنترل (۱۵ نفر گروه آزمایش و ۱۵ نفر گروه کنترل) تقسیم شدند.پروتکل آموزشی برنامه افشای هیجانی پنهبیکر ۲۰۰۳-۱۹۹۸ بود که در چهار جلسه به گروه آزمایش اجرا شد.ابزار اندازهگیری شامل؛پرسشنامه ۴۸ سؤالی بلوغ عاطفی (سینگ و بهارگاوا) بود . جهت تجزیه و تحلیل دادهها از روش آماری تحلیل کوواریانس MANCOVA استفاده شد. بر اساس نتایج حاصله، تفاوت معناداری بین میانگین نمرات تأثیر آموزش افشای هیجانی نوشتاری بر پس آزمون بلوغ عاطفی دختر مضطرب گروه آزمایش و کنترل وجود داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.