موضع قوانین کیفری در قبال بازاریابی شبکه ای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
موضع قوانین کیفری در قبال بازاریابی شبکه ای دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد موضع قوانین کیفری در قبال بازاریابی شبکه ای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی موضع قوانین کیفری در قبال بازاریابی شبکه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن موضع قوانین کیفری در قبال بازاریابی شبکه ای :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
بازاریابی شبکه ای قریب به صدسال پیش به عنوان یک پدیده اقتصادی – بازرگانی مطرح گردید برهمین اساسی میتوان گفت بازاریابی شبکه ای یکی ازجدیدترین انواع استراتژیهای بازاریابی دردنیا می باشد این نوع فعالیت اقتصادی با نام های مختلف دیگری چ ون بازاریابی چندسطحی بازاریابی نفربه نفر و بازاریابی مستقیم مصرف کننده نیز معرفی میشود ازهمان زمان ظهور این نوع ازبازاریابی شرکت ها و افراد سودجو درسراسر دنیا ازاین شیوه ازبازاریابی جهت منفعت طلبی شخصی استفاده کرده و نوع ناسالم بازاریابی شبکه ای یعنی طرح های هرمی را بهوجود اوردند بنابراین بازاریابی شبکه ای به دونوع سالم و ناسالم تقسیم میشود نوع سالم بازاریابی شبکه ای به تولید کنندگان کمک می کند که کالاهای خود را به فروش برسانند و باعث ایجاداشتغال و شکوفایی اقتصادی میشود اما درمقابل نوع ناسالم بازاریابی شبکها ی لطمات اقتصادی اجتماعی و حتی فرهنگی چون خروج ارز ازکشور بیکاری ازهم پاشیدن خانواده و ایجادحس تن پروری و امکان دستیابی به ثروت هنگفت بازحمت کم را به وجود می آورد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.