بررسی رابطه بین مدیریت تعارض و رضایت شغلی کارکنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین مدیریت تعارض و رضایت شغلی کارکنان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین مدیریت تعارض و رضایت شغلی کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مدیریت تعارض و رضایت شغلی کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین مدیریت تعارض و رضایت شغلی کارکنان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

مدیریت تعارض فرایند برنامه ریزی برای پرهیز ازتعارض درجایی که ممکن است و سازماندهی آن برای حل تعارض جایی که رخ میدهد است اختلافات یاتعارض پدیده ای است که اثار مثبت و منفی روی عملکرد افراد وسازمان ها دارد استفاده صحیح و موثر ازتعارض موجب بهبودعملکرد و ارتقای سطح سلامتی سازمان می گرددو استفاده غیر موثر ازآن موجب کاهش عملکرد و ایجادکشمکش و تشنج درسازمان میشود توانایی برخورد با تعارض و اداره آن درموفقیت مدیران سازمان ها نقش ارزنده ای دارد اگرتعارضها سازنده باشند موجب بروز افکار نو و خلاق میشوند و زمینه تغییر ونواوری و تحول سازنده رادرسازمان فراهم می سازند و درنهایت به مدیریت کمک می کنند تا به اهداف سازمانی خویش نایل آید رضایت شغلی یکی ازعوامل مهم درموفقیت شغلی است عاملی که موجب افزایش کارایی و نیزاحساس رضایت فردی می گردد رضایت شغلی یعنی دوست داشتن شرایط و لوازم یک شغل شرایطی که درآن کارانجام میگیرد و پاداشی که برای آن دریافت میشود اگرکسی به شغل خود علاقه مند باشد خلاقیت و استعداد وی درزمینه کاری اش شکوفا خواهد شد وهرگز دچارخستگی و افسردگی نخواهد شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.