بررسی تاثیر استراتژی نام برند بر وفاداری مشتریان سازمان مورد مطالعه: شرکتهای نیروگاهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر استراتژی نام برند بر وفاداری مشتریان سازمان مورد مطالعه: شرکتهای نیروگاهی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر استراتژی نام برند بر وفاداری مشتریان سازمان مورد مطالعه: شرکتهای نیروگاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر استراتژی نام برند بر وفاداری مشتریان سازمان مورد مطالعه: شرکتهای نیروگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر استراتژی نام برند بر وفاداری مشتریان سازمان مورد مطالعه: شرکتهای نیروگاهی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

وفاداری مشتری یکی از مهمترین اهدافی است که بازاریابی تمامی سازمانها در بازار رقابتی تنگاتنگ و پیچیده امروزی قصد تحقق آنرا دارد. از طرفی اهمیت نام تجاری نیز همانند سرمایه در بحث ارتقا سطح فروش محصول و خدمات و سودآوری برای آنها اهمیت داشته و ارزش آفرین بوده و در ارتقای نام تجاری به استراتژی سازمان تبدیل می شود. با توجه به اینکه نام تجاری در ایجاد وفاداری مشتریان نقش مثبتی بازی می کند، از اینرو این تحقیق به بررسی رابطهاستراتژی نام تجاری بر وفاداری مشتریان در صنعت نیروگاهی (بدلیل اهمیت این صنعت در حفظ ذخایر کشوری) پرداخته است. بدین منظور، فرضیه های تحقیق براساس مدل مفهومی تحقیق رابطه نام تجاری، رضایتمندی و اعتماد باوفاداری نسبت به نام تجاری تعیین و اطلاعات مورد نیاز از طریق توزیع پرسشنامه ۱۸ سوالی در بین ۱۹۶ نفر ازکارمندان و مدیران بخشهای فروش، بازرگانی، خدمات پس از فروش و روابط عمومی شاغل در پنج شرکت و سازمان فعال در زمینه صنعت نیروگاهی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران جمع آوری شد و با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ روایی وپایایی سوالات سنجیده و با آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن و تحلیل معادلات نتایج مورد ارزیابی قرار گرفت. نتایج تحقیق حاکی از وجود رابطه بین نام تجاری و رضایتمندی مشتری، رابطه رضایتمندی و اعتماد مشتری و در نهایت رابطه مثبت اعتماد مشتری بر وفاداری مشتری است. لذا باید سازمانهای فعال در این صنعت نسبت به تصویر سازی مثبت از نامتجاری خود تمرکز داشته باشند تا بزرگترین مزیت کسب شده از مشتری (وفاداری) را بمنظور جلوگیری از ایجاد هزینه های اضافی جذب مشتری جدید، دستیابی به سود بیشتر و حفظ مشتریان خود در بازار رقابتی، از آن خود نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.