اجرای برنامه های تبلیغاتی موثر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اجرای برنامه های تبلیغاتی موثر دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اجرای برنامه های تبلیغاتی موثر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اجرای برنامه های تبلیغاتی موثر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اجرای برنامه های تبلیغاتی موثر :

تعداد صفحات :۳۲

چکیده مقاله:

آگهی به طور منسجم دارای اثر مثبت در خصوص سهم خرید می باشد . تبلیغ دارای یک تاثیرمثبت بلند مدت بر روی ارزش علامت تجاری است .بنابراین فرضیه ای که تبلیغ ، ارزش نام تجاری را در بلند مدت موجب می شود را موردحمایت و تایید قرار می دهد . به علاوه تاثیربلند مدت تبلیغ بیشتر از تاثیر مقارنش در انتخاب می باشد . این باز هم این دیدگاه و نظریه را حمایت می کند که میزان ابتدایی تبلیغ ، تاثیر بلند مدتش بر روی ارزش نام تجاری است و نهتوانایی اش جهت افزایش سریع خرید و فروش . همچنین اثر بلند مدت و مقارن تبلیغ با تاثیر بلند مدتش مورد مقایسه قرار گرفته و این نتایج حاصل شده که تبلیغ دارای یک تاثیر مثبت سریع بر روی انتخاب می باشد . اما ، تبلیغ دارای یک تاثیر منفی بلند مدت بر روی ارزش علامت تجاری می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.