آسیب شناسی برنامه درسی پنهان دردوره متوسطه باتأکیدبرتربیت شهروندی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آسیب شناسی برنامه درسی پنهان دردوره متوسطه باتأکیدبرتربیت شهروندی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آسیب شناسی برنامه درسی پنهان دردوره متوسطه باتأکیدبرتربیت شهروندی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آسیب شناسی برنامه درسی پنهان دردوره متوسطه باتأکیدبرتربیت شهروندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آسیب شناسی برنامه درسی پنهان دردوره متوسطه باتأکیدبرتربیت شهروندی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف ازنگارش این مقاله بررسی برنامه درسی پنهان ۶ و بیان آسیب های آن با تا کیدبرتربیت شهروندی ۷ است.معمولا جامعه شناسان ، پژوهشگران آموزش و پرورش و روانشناسان ، این مفهوم را غالبا برای توصیف نظام غیر رسمی مدرسه بکار میبرند.برنامه درسی پنهان نه درجایی نوشته شده و نه هیچ معلمی آن را درس میدهد. بلکه محیط آموزشی مدرسه ، باتمام خصوصیاتش ، آن را آموزش میدهد. صرفنظر از اینکه معلمان مدرسه تا چه اندازه متبحر و شایستهاند، یا برنامه درسی تا چه حد پیشرفت کرده است، دانش آموزان ، اتفاقا ، در معرض چیزی قرار میگیرند که هیچ گاه سخنی از آن در میان نبوده است.آنها ، به مرور ، تحت تأثیر برنامه درسی پنهان مدرسه ، رویکرد خاصی نسبت به زندگی و نگرش خاصی نسبت به تحصیل و یادگیری پیدا میکنند . برنامه درسی پنهان یکی ازسرمایه های مفهومی رشته برنامه ریزی درسی به شمارمی آید .ودر طی چنددهه گذشته بسیار مورد توجه نظریه پردازان حوزه برنامه درسی قرار گرفته است و هر یک از زاویه خاصی آن را مورد بررسیقرار دادهاند، به گونهای که تا امروز بیش از هزاران مقاله و کتاب در مورد آن به رشته تحریر درآمده است. این تنوع دیدگاهها و نظریهها از یک سو باعث غنای تئوریک مفهوم برنامه درسی پنهان شده و از سوی دیگر شناخت و درک آن را برای بسیاریاز افراد مشکل نموده است.این مقاله که ابزار جمع آوری اطلاعات آن روش کتابخانه ای است به روش توصیفی – تحلیلی به بررسی برنامه درسی پنهان می پردازد وسعی شده است ابتدا مفهوم برنامه درسی پنهان وتربیت شهروندی ارائه شده و آسیب های برنامه درسی پنهان دردوره متوسطه با تاکیدبرتربیت شهروندی بیان گرددو سپس تجزیه و تحلیل میشود و در پایان پیشنهادهایی ارائه میگردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.