طراحی کنترل کننده سیستم تعلیق فعال خودرو با استفاده از روش بهینه سازی چندهدفه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی کنترل کننده سیستم تعلیق فعال خودرو با استفاده از روش بهینه سازی چندهدفه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی کنترل کننده سیستم تعلیق فعال خودرو با استفاده از روش بهینه سازی چندهدفه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی کنترل کننده سیستم تعلیق فعال خودرو با استفاده از روش بهینه سازی چندهدفه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی کنترل کننده سیستم تعلیق فعال خودرو با استفاده از روش بهینه سازی چندهدفه :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

از مهمترین نیازهای روزافزون سیستم های تعلیق دینامیکی، ایمنی و بازده بالا بوده که این نیازهایطراحی خصوصاً در هنگام طراحی خودروهای جدید در صنعت خودروسازی مورد توجه است. دراین مقاله با در نظر گرفتن مدل یک چهارم خودرو بر مبنای یک رویکرد بهینه سازی چند هدفه کنترلکننده فیدبک حالت طراحی شده است. به همین منظور در ابتدا یک مدل خطی برای سیستم تعلیقفعال در نظر گرفته و با استفاده از یک رویکرد ترکیبی مقاوم-بهینه کنترل کننده طراحی شده است.این روش طراحی کنترل مقاوم خطی (H(2 و ()H را به یک مساله بهینه سازی تبدیل می کند. روشاصلی مورد بحث در این تحقیق روش بهینه سازی ازدحام ذرات چندهدفه (MOPSO) است.الگوریتم PSO خود از شبیه سازی رفتار اجتماعی یک گروه از پرندگان در یافتن غذا الهام گرفتهشده است. نتایج نشان داد که در حالت طراحی کنترل کننده برای مدل خطی، کنترلر طراحی شدهتوسط هر دو بهینه ساز MOPSO و NSGA-II عملکردی تقریبا یکسان داشتند. با این حال کنترلرطراحی شده توسط MOPSO اندکی مقاومتر از دیگری است. در این حالت به صورت همزمانکاهش حداکثری شتاب بدنه (متناسب با راحتی سرنشین) و تغییر شکل تایر (متناسب با امنیتسرنشین) و از طرف دیگر کاهش توان مصرفی در نظر گرفته می شود. همچنین نتایج نشان داد که درشرایط کاملا برابر رویکرد بهینه سازی چندهدفه مبتنی بر الگوریتم ازدحام ذرات (MOPSO) ازرویکرد بهینه سازی چندهدفه مبتنی بر الگوریتم ژنتیک (NSGA-II)، از لحاظ صرف انرژیاندکی مناسبتر عمل می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.