انعطاف پذیری، راهکاری برای پویایی فضاهای اداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انعطاف پذیری، راهکاری برای پویایی فضاهای اداری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انعطاف پذیری، راهکاری برای پویایی فضاهای اداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انعطاف پذیری، راهکاری برای پویایی فضاهای اداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انعطاف پذیری، راهکاری برای پویایی فضاهای اداری :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تصویر یک ساختمان اداری در ذهن اکثریت قریب به اتفاق افراد در کشور ما، ساختمانی ست تشکیل شده از چندین اتاق کنارهم که اتاق کارمندان را تشکیل می دهد و فضاهایی جانبی مانند آبدارخانه و پارکینگ. این تصویر که البته از تجربیات افرادحاصل شده و مؤید فراوانی این گونه طراحی برای فضاهای اداری است، احساس کسالت باربودن را در افراد زنده می کند. ایندرحالی است که نه تنها کارمندان ساعت های بسیار زیادی از روز و در نتیجه عمر خود را در این محیط های اداری صرف میکنند بلکه مراجعین این ساختمان ها نیز در بسیاری موارد ساعات طولانی را در این مکان ها سپری می کنند. اما ادارات و شرکتها خیلی زود متوجه می شوند که این نماهای اداری، اثرات مخرب عمیقی روی عملکرد پرسنل آن ها دارد. محققان نشان دادندکه با کنار گذاشتن مدل های قدیمی، کارایی کارمندان بیشتر شده و در نتیجه سود بیشتری هم حاصل خواهد شد. از همین روهمانطور که در اغلب کشورهای توسعه یافته دیده می شود در کشور ما نیز بازنگری به نحوه طراحی فضاهای اداری ضروری بهنظر می رسد. در این مقاله به منظور دست یافتن به این بازنگری در طراحی فضاهای اداری، ابتدا مفهوم انعطاف پذیری به عنوانراه حل پیشنهادی برای حل مشکل فضاهای اداری شرح داده می شود. سپس راه کار های عملی منتج از این نگاه یعنی طراحیانعطاف پذیر ارائه می شود. و در انتها جدولی از راهکارهای مناسب برای طراحی یک فضای اداری مناسب ارائه می شود.سؤال پژوهش: از طریق توجه به چه مفاهیمی می توان به طراحی متفاوتی برای مجموعه های اداری دست یافت؟روش تحقیق این مقاله براساس روش توصیفی تحلیلی و استدلال منطقی پایه ریزی شده و مبتنی بر بررسی و تحلیل اطلاعاتکتابخانه ای، مقایسه ، تفسیر و نتیجه گیری از آن هاست.هدف پژوهش پاسخ به سؤال و توصیف و تجزیه وتحلیل آن است تا فهم ما را نسبت به نقش این ویژگی در معماری گسترشداده و شفافتر کند و با ایجاد آگاهی نسبت راهکارهای مناسب در طراحی فضاهای اداری درنهایت منجر به طراحی بهتر اینفضاها شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.