رابطه بین سواد اطلاعاتی و سبکهای شناختی با خود کارآمدی دانش آموزان سال سوم راهنمایی شهرستان اهواز در سال تحصیلی ۱۳۹۳ – ۱۳۹۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین سواد اطلاعاتی و سبکهای شناختی با خود کارآمدی دانش آموزان سال سوم راهنمایی شهرستان اهواز در سال تحصیلی ۱۳۹۳ – ۱۳۹۲ دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین سواد اطلاعاتی و سبکهای شناختی با خود کارآمدی دانش آموزان سال سوم راهنمایی شهرستان اهواز در سال تحصیلی ۱۳۹۳ – ۱۳۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین سواد اطلاعاتی و سبکهای شناختی با خود کارآمدی دانش آموزان سال سوم راهنمایی شهرستان اهواز در سال تحصیلی ۱۳۹۳ – ۱۳۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین سواد اطلاعاتی و سبکهای شناختی با خود کارآمدی دانش آموزان سال سوم راهنمایی شهرستان اهواز در سال تحصیلی ۱۳۹۳ – ۱۳۹۲ :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه به علت رشد نو آوری های رایانه ای سرعت نقل و انتقالات انواع اطلاعاتی و مساله انفجار دانش اطلاعات و دانش به سهولت وسرعت می تواند در اختیار همگان قرار گیرد و دیگر مانند گذشته مدرسه تنها چهار چوبی نیست که معلم بخواهد دانش مهارت و ارزشهارا در آن به دانش آموزان منتقل کند بلکه چهارچوب های اقتصادی اجتماعی فرهنگی و وسائل ارتباط جمعی در شکل پذیری پنداره هایدانش آموزان نقشی تعیین کننده دارند. یکی از تبعات این امربالارفتن سطح دانش متعارف دانش آموزان است که هماهنگی با دوره های آموزشی را بر هم می زند. آنچه که در این پژوهش انجام شد در راستای درک بخشی از شرایط موجود بود.هدف پژوهش تعیین رابطه سواداطلاعاتی و سبک شناختی با پیشر ت تحصیلی دانش آموزان بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است که جامعه آماری تحقیق۹۰ نفر از دانش آموزان پسرمقطع سوم راهنمایی بودند. جهت تعیین سواد اطلاعاتی کامپیوتری از پرسشنامه محقق ساخته و برای سبک های شناختی از آزمون استاندارد ویتکن ) ۱۹۵۰ ( و برای خود کارمدی از پرسشنامه استاندارد شرر ) ۱۹۸۵استفاده شد. با توجه به تحلیل داده ها و اطلاعالا نتایج بدست آمده: الف( بین سواد اطلاعاتی با سبک مست ا از زمینه و خودکارآمدی همبستگی مثبت معناداری وجود دارد. ب ( بین خودکارآمدی و سواد اطلاعاتی همبستگی وجود دارد و همچنین بین سبک واب سته به زمینه و سواد اطلاعاتی و سبک وابسته به زمینه و خودکارآمدی همبستگی معناداری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.